اخبار داغ

جلسه شورای اداری فیروزکوه با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد

جلسه شورای اداری فیروزکوه با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد
جلسه شورای اداری با حضور میرزایی نیکو، نماینده شهرستان دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، جلسه شورای اداری شهرستان فیروزکوه با حضور میرزایی نیکو، نماینده شهرستان دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، طاهری، فرماندار شهرستان، روسای ادارت شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز,

در ابتدای جلسه طاهری، فرماندار شهرستان، با تاکید بر شعار اقتصاد مقاومتی، گفت: استاندار در جلسه ای با عنوان اقتصاد مقاومتی در دفتر خود دستوراتی در خصوص مطالبات ما اتخاذ کرد و تلاش همه در جهت تسریع بخشیدن به جذب سرمایه گذاران در شهرستان است.

,

وی خاطرنشان کرد: پیرو مطالبات مردم اقدامات خوبی در زمینه بهداشت و درمان صورت گرفت؛ بستر مناسب و زیرساخت های خوبی در حال شکلگیری و پیگیری است تا شهرستان از حالت ایستایی خارج شود.

,

در ادامه جلسه میرزایی نیکو تاکید کرد: باید تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت مردم انجام داد؛ محورهایی همچون بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، گردشگری، اشتغال، امور اجتماعی و ورزش محورهای مورد پیگیری ما بود که فکر می کنم نمره قبولی را در این زمینه ها گرفتیم.

,

در ادامه جلسه نماینده فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: نمایشگاه هفته دفاع مقدس با محوریت مسائل فرهنگی و دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، مشاوره پزشکی و غیره در مقابل پارک کوهستان شهرستان برگزار خواهد شد.

,

بنار، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، زمان ایلکا، رئیس شورای شهر شهرستان، فرمانده نیروی انتظامی در ادامه جلسه به موضوعات مربوط به شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس و نیروی انتظامی پرداختند و اعضا مطالبات خود را به نماینده شهرستان بیان کردند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه