اخبار داغ

دبیر اجرایی مجمع رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب:

دومین یادواره فرماندهان و شهدای غرب و شمالغرب در زنجان برگزار می‌شود

دومین یادواره فرماندهان و شهدای غرب و شمالغرب در زنجان برگزار می‌شود
دبیر اجرایی مجمع رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب از برگزاری دومین یادواره فرماندهان و شهدای غرب و شمالغرب در زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری یادواره فرماندهان و شهدای غرب و شمالغرب اظهار کرد: اسفند ماه سال 94 همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نخستین یادواره فرماندهان و شهدای غرب و شمالغرب را برگزار کردیم که امسال دومین یادواره را نیز در زنجان برگزار خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این یادواره ساعت 15:30 دوم مهر ماه در مجموعه ورزشی شهید عطایی زنجان برگزار می‌شود، ابراز کرد: این یادواره با حضور یکی از فرماندهان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

,

دبیر اجرایی مجمع رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب کشور با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای این یادواره پیش‌بینی شده است، گفت: مداحی، خاطره گویی و تجلیل از خانواده شهدا از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این یادواره است.

,

وی با بیان این مناطق و به خصوص کردستان به سرزمین مجاهدتهای خاموش معروف هستند، عنوان کرد: قبل از آغاز جنگ تحمیلی جنگ، درگیری و دفاع در مناطق غرب و شمالغرب آغاز شده بود.

,

سبحانی با اشاره به دخالت سرمداران کفر و فساد و دولتهای مرتجع منطقه در درگیری‌های غرب و شالغرب کشور افزود: اکنون نیز دشمنان جمهوری اسلامی در این مناطق سعی به ایجاد درگیری دارند و از طرفی سلفی‌ها مشغول تبلیغ علیه مبانی جمهوری اسلامی هستند که قدرت ایران اسلامی اجازه مانور به دشمنان را نمی‌دهد.

,

وی با یادآوری رشادتها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا در این مناطق خاطرنشان کرد: رزمندگان و شهدای زیادی در این مناطق ایثار کرده و از جان خود گذشتند که نیاز است یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

,

دبیر اجرایی مجمع رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب با بیان اینکه امروز نیز نیروهای ما در این مناطق آن مجاهدتهای خاموش را ادامه می‌دهند، تصریح کرد: اکنون بحث داعش مطرح و جنایات‌شان را همه می‌بینند اما در گذشته در مناطق غرب و شمالغرب کشور ما چه بسا جنایاتی فراتر از آنچه داعش انجام می‌دهد در این مناطق شاهد بودیم که توسط دشمنان نظام اسلامی انجام می‌شد.

,

وی با اشاره به اینکه مردم شریف کردستان پا به پای رزمندگان برای پاکسازی مناطق می‌جنگیدند، اظهار کرد: پیشمرگان کرد هم در گمنامی هستند و هدف ما این است با برگزاری این یادواره‌ها گوشه‌ای از آن مجاهدتها برای مردم بازگو شود.

,

سبحانی با تاکید بر اینکه در کنار هم بودن پیشمرگان کرد و رزمندگان پیروزی‌ها را رقم زد به نقش رزمندگان استان زنجان نیز اشاره کرد و یادآور شد: استان زنجان بیش از 600 شهید در این مناطق تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

,

وی با اشاره به پیچیدگی‌های جنگ‌های مناطق غرب و شمالغرب گفت: در جنوب خط آفند و پدافند مشخص بود اما در کردستان وضعیت چنین نبود و جنگ به مراتب سخت‌تر بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه