اخبار داغ

بیگلری به موج رسا خبر داد

وزیر بهداشت به استان زنجان سفر می‌کند

وزیر بهداشت به استان زنجان سفر می‌کند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان زنجان خبر داد و گفت: چند پروژه برای این سفر آماده افتتاح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه در ششم و دهم مرداد ماه امسال وزیر بهداشت دو سفر را به زنجان داشته و پروژه‌هایی را افتتاح کردند و با توجه به وجود چند پروژه آماده افتتاح، قرار است در بهره‌برداری از این پروژه‌ها وزیر بهداشت نیز حضور داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه احداث کلینیک‌ ویژه‌ها در زنجان و خرمدره به اتمام رسیده است، ابراز کرد: پروژه‌های بهداشتی درمانی و سایر پروژه‌ها مانند ساختمان مدیریت بحران و پاویون دستیاران آماده افتتاح هستند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بیان کرد: این پروژه‌ها از جمله پروژه‌های کلیدی و راهبردی هستند که قرار است با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شوند.

,

وی گفت: با توجه به برنامه‌های وزیر بهداشت و برنامه‌هایی که در دانشگاه علوم پزشکی داریم امیدواریم در هفته‌های آتی بتوانیم این پروژه‌ها را افتتاح کنیم، با توجه به برنامه‌های فشرده مهر ماه زمان دقیق سفر مشخص نشده است.

,

بیگلری با اشاره به اینکه در اولین فرصت این پروژه‌ها با توجه به برنامه‌های وزیر بهداشت افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت در دو سال متوالی در ایام محرم به زنجان سفر کردند اما برای امسال و افتتاح این پروژه‌ها با توجه به برنامه‌های شخص وزیر باید صحبت کرد.

,

وی عنوان کرد: سعی ما این است که در بهترین زمان ممکن سفر وزیر بهداشت را به استان زنجان هماهنگ کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه