اخبار داغ

به مناسبت روز خانواده؛

صمیمیت و آرامش در خانه یعنی خانواده ای خوشبخت/ فروپاشی بنیان خانواده،هدف دشمن در جنگ نرم

صمیمیت و آرامش در خانه یعنی خانواده ای خوشبخت/ فروپاشی بنیان خانواده،هدف دشمن در جنگ نرم
هر کسی از خوشبختی تعریفی دارد اما صمیمیت، مهربانی، گذشت، فداکاری و آرامش می توانند خوشبختی یک زندگی را تضمین کنند،خانواده گوهری است که جامعه از وجودش شکل می گیرد و امروزه دشمن در جنگ نرم، خانواده را مورد هدف قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سفیر افلاک 25 شهریور ماه به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده، روزی که بر اهمیت این نهاد کوچک اجتماعی تاکید شده و دین مبین اسلام به خانواده توجه زیادی کرده، خانواده ای که می تواند آرامش را به تک تک اعضا هدیه دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , سفیر افلاک,

 

,

وقتی پای کلمه خوشبختی به میان می آید هر فردی با نگاه خود به خوشبختی توجه می کند، اما خوشبختی یعنی آرامش، امنیت، صمیمیت و مهربانی در خانواده و ثروت، پول زیاد و زندگی اشرافی نمی تواند تضمین کننده خوشبختی باشد.

,

 

,

خانواده مستحکم می تواند فرزندانی را تربیت و به جامعه تحویل دهد که این فرزندان با الگوگیری از والدین در جهت ایجاد آرامش در خانواده تلاش کنند و پایه های خانواده این گونه استحکام بیشتری پیدا می کند.

,

 

,

نتیجه تصویری برای روز خانواده

, نتیجه تصویری برای روز خانواده,

 

,

با توجه به اهمیت خانواده، اما دشمنان این نهاد را مورد هدف قرار داده و می کوشند تا با صرف هزینه های کلان و ساخت فیلم ها و سریال هایی از طریق شبکه های ماهواره ای و هزاران راه دیگر بنیان خانواده را از هم متلاشی کنند.

,

 

,

فیلم هایی با هدف ترویج بی بندو باری، پوشش های نامناسب، خیانت و هزاران رفتار دیگر برای از  بردن خانواده ساخته می شود و متاسفانه برخی از خانواده ها اوقات فراغت خود را با جنگ نرم دشمن سپری می کنند و آرام آرام مشکلات ریز و درشت به درون خانواده کشیده می شود و در نهایت این خانواده از هم پاشیده خواهد شد.

,

 

,

نتیجه تصویری برای خانواده

, نتیجه تصویری برای خانواده,

 

,

"کرم رجبی" کارشناس خانواده گفت: خوشبختی و رسیدن به آرامش را در زندگی باید ایجاد کرد، اعضای خانواده باید تلاش کنند تا با گذشت، فداکاری، مهربانی بتوانند خوشبختی را به درون خانواده راهی کنند و فرزندانی موفق و پرورش یافته در مامنی پر از آرامش را به جامعه تحویل دهند.

,

 

,

وی اضافه کرد: احترام اعضای خانواده به یکدیگر، رفتار مناسب، دوری از خشنونت، کلام زیبا همگی می توانند نشان دهنده یک خانواده موفق باشند و وقتی در خانه ای زن و مرد این گونه با هم رفتار کنند به طبع فرزندان این خانواده هم از پدر و مادر الگو گرفته و در آینده یک زندگی بسیار موفق را خواهند داشت.

,

 

,

رجبی با اشاره به این که فزندان بسیاری از نکات زندگی را از طریق رفتار والدین آموزش می بینند افزود: اگر خانواده ای منسجم و پویا باشد و مشکلات را به درون خانواده راه ندهند و در هنگام بروز مشکلات با برنامه ریزی برای رفع مشکلات تلاش کنند قطعا این خانواده خانواده ای خوشبخت است و این روش ها را به فرزندان خود آموزش داده اند.

,

 

,

نتیجه تصویری برای خانواده و جنگ نرم دشمن

, نتیجه تصویری برای خانواده و جنگ نرم دشمن,

 

,

به گفته وی متاسفانه ورود شبکه های اجتماعی و استفاده بی اندازه از آنها سبب شده تا اعضای خانواده از هم دور شوند و کمتر با هم صحبت کنند و گاهی کاهش اعتماد همسران به یکدیگر به دلیل استفاده افراطی از شبکه های اجتماعی است که سبب شده تا حدود 15 درصد طلاق ها به دلیل بی اعتمادی زوجین به یکدیگر و حضور بی اندازه در گوشی رخ دهد.

,

 

,

این کارشناس خانواده اظهار داشت: گرچه مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مشکلات دیگری در کمین خانواده ها هستند اما اعتیاد به شبکه های اجتماعی در خانواده سبب افت تحصیلی فرزندان و دور شدن زوجین می شود.

,

 

,

وی بیان کرد: اعتیاد اینترنتی سبب می شود تا خانواده گرچه ممکن است دور هم باشند اما هیچ حرفی با هم نمی زنند و مدام در حال رد و بدل پیام ها هستند و متاسفانه روز به روز وابستگی به شبکه های اجتماعی بیشتر می شود که سبب افزایش طلاق هم خواهد شد.

,

 

,

رجبی تصریح کرد: این روزها با توجه به هجوم فرهنگ بیگانه، خانواده ها باید بیش از پیش به دنبال مستحکم کردن پایه های زندگی خود باشند تا بتوانند در برابر این هجمه ها بایسند و زندگی خود را با موفقیت سپری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه