اخبار داغ

غربت نام شهدا در نامگذاری معابر اصلی شهر ازنا

غربت نام شهدا در نامگذاری معابر اصلی شهر ازنا
چرا باید در کنار نام گلها از نام شهدا نیز برای نامیدن میادین، معابر و کوچه ها استفاده کنیم؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک این روزها خبرهای زیادی پیرامون همه پرسی استقلال کردستان عراق به گوش می‌رسد، کافیست نگاهی به نقشه کشورمان بیندازیم، افغانستان بی ثبات، پاکستان با قدرت مرکزی ضعیف که حتی در تامین امنیت مرکز کشور ناتوان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

کشور های حوزه خلیج فارس که آرزوی ناامنی ایران را دارند، عراق که اگر کمکهای ایران نبود اکنون کشور داعش نام داشت و ترکیه که هنوز هویت سیاسی مشخصی ندارد و البته کشور های حاصل از تکه تکه شدن شوروی سابق در شمال مرزهای ایران.

,

 

,

راستی تا کنون چند مرتبه از خود پرسیده ایم که چرا کشور ما ثبات سیاسی و امنیتی دارد؟

,

 

,

در سایه رهبری امام خامنه ای، فرزندان ایران، جان بر کف، دور از مرزهای ایران امنیت و ثبات را برای مردمشان فراهم کرده اند، اگر رشادت فرزندان ایران نبود شاید خواب استقلال بعضی مناطق ایران به چشم دشمنان می افتاد.

,

 

,

قطعا یکی از راه های قدر دانی از فرزندان ایران گذاردن نام پر افتخار این عزیزان بر معابر، خیابانها و... جهت یادآوری رشادت آنها در استقلال سرزمینمان است و به نوعی شکر گذاری به درگاه خالق یکتا، چرا که اگر آنها نبودند خیابان و معبری هم نبود.

,

 

,

جا دارد از مسئولین شهری درخواست کرد در کنار نام گلها از نام شهدا نیز برای نامیدن میادین و معابر استفاده کرد.

,

 

,

البته در این نامگذاری ها نیز می توان از شهدای بومی و ازنایی استفاده کرد که در بین شهدای جدید و معروف به دو تن از شهدای عزیز مدافع حرم که اولین و جوانترین شهدای مدافع حرم است اشاره کرد که مخرم ترک و سید مصطفی موسویان هستند.

,

 

,

 این عزیزان که اصالتا ازنایی هستند حتی یک خیابان و معبر هم در شهر خودشان بنامشان وجود ندارد.

,

 

,

 اخیرا بنیاد شهید ازنا نیز نامه ای به شورای شهر مبنی بر نامگذاری معابر اصلی شهر به نام شهدای ازنا و شهدای مدافع حرم ازنایی داد که فعلا چیز قابل ملاحظه ای وجود ندارد.

,

 

,

 باید دید عملکرد مسئولین شهرستان در این خصوص چیست؟

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه