اخبار داغ

عضو کمیته بیداری اسلامی و جبهه مقاومت:

مدافعان حرم با دست خالی امنیت و عزت ما را حفظ کردند +تصاویر

مدافعان حرم با دست خالی امنیت و عزت ما را حفظ کردند +تصاویر
اهوازیان کفت سلفی‌بگیران مجلس آبروریزی کردند ولی مدافعان حرم این ننگ را آب کشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز، آیین گرامی داشتی به مناسبت اولین سالگرد شهادت فرمانده بسیجی مدافع حرم شهید عادل سعد و بزرگداشت شهدای سعد شب گذشته برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز,

 

,

, ,

طی این ویژه برنامه که در حسینیه ی علامه ی سعد شهر امام (ره) برپا گردید جمعی از مسئولین محلی، نظامی و انتظامی از جمله فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، نماینده ی مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و جانشین فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج این شهرستان شرکت جستند.

,

 

,

, ,

همچنین اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان دزفول علی الخصوص بخش مرکزی و شهر امام (ره) در جلسه ی فوق حضور داشتند.

,

 

,

, ,

سخنرانی بصیرتی سردار عبدالفتاح اهوازیان عضو کمیته ی بیداری اسلامی و جبهه ی مقاومت، مهم ترین بخش این برنامه به شمار می رفت.

,

اهوازیان در سخنان خود مدافعان حرم را بر هم زننده ی دسیسه های دشمنان دانست و اثرگذاری این شهیدان گرانقدر را در تحولات فرهنگی، اجتماعی جامعه اثبات کرد.

,

سخنران برنامه مهمترین عامل حفظ امنیت ملی و آرامش در منطقه را شهدای مدافع حرم همچون شهید سرافراز عادل سعد عنوان داشت.

,

عضو کمیته ی بیداری اسلامی و جبهه ی مقاومت خاطر نشان کرد: مدافعان حریم اهل بیت (ع) با دست خالی نیز با دشمنان داعشی می جنگند و این امر نشان از بصیرت بالای آنها دارد و نه دلیلی دیگر.

,

وی با اشاره به اوضاع میدانی سوریه ابراز داشت: دفاع از حریم اهل بیت (ع) و جبهه ی مقاومت یک دفاع الهی است که امنیت و اقتدار ملی را نیز به دنبال دارد.

,

اهوازیان خاطر نشان کرد: متاسفانه اخیرا افرادی در مجلس شورای اسلامی مسابقه ی عکس سلفی بی عزتی به راه انداختند و آبروی ما را بردند.

,

عضو کمیته ی بیداری اسلامی و جبهه ی مقاومت در پایان سخنانش اضافه کرد: اما خوشبختانه شهید مدافع حرم عزیز محسن حججی آمد تا ننگ این سلفی بگیران را آب بکشد و صحنه ی شهادت او صحنه ی کربلا بود و به ما عزت و سربلندی داد.

,

, ,

اجرای زیبای گروه سرود و همخوانی و مدیحه سرایی معراج شهر امام با موضوع مدافعان حرم و شهید عادل سعد بخش بعدی آیین یادواره بود که حاضرین را به وجد آورد.

,

 

,

, ,

در ادامه ابوذر روحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) که از شهر مقدس قم آمده بود حال و هوای خاصی به مراسم ارزشی یاد شده بخشید.

,

فرمانده ی بسیجی مدافع حرم شهید عادل سعد پانزدهم شهریور ماه سال گذشته برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و جبهه ی مقاومت در جنوب شهر حلب سوریه به فیض بزرگ شهادت نائل شد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه