اخبار داغ

شورای شهر بررسی کرد؛

آخرین وضعیت پروژه فتح‌المبین در دزفول+تصاویر

آخرین وضعیت پروژه فتح‌المبین در دزفول+تصاویر
سخنگوی شورای شهر در پاسخ به پرسش خبرنگار ما درباره ی آخرین وضعیت عملیات ساخت تقاطع غیر همسطح فتح المبین که پیشتر متوقف شده بود تشریح کرد: در روزهای گذشته مجددا فعالیت عمرانی این پروژه از سر گرفته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز، جلسه ی رسمی شورای اسلامی شهر دزفول با حضور تمامی اعضا در سالن جلسات این شورا برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز,

لغو مکرر تبصره ۳

,

مهمترین موضوع مورد بحث و گفتگو طی این جلسه مصوبه ی تبصره ی سه بود که در شورای اسلامی پنجم شهر دزفول تصویب شده بود و بر اساس آن مبلغی تحت عنوان بازسازی و توسعه ی شبکه ی انتقال آب و فاضلاب روی قبوض مردم افزوده می شد که نارضایتی و اعتراض شهروندان را به دنبال داشت.

,

 

,

لغو

, لغو, لغو,

سخنگوی شورای شهر دزفول در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دزفول امروز ضمن بیان خبر فوق توضیح داد: در جلسه ی رسمی روز گذشته ی شورای اسلامی شهر مصوبه ی تبصره سه بار دیگر با رای قاطع هر نه عضو شورا لغو گردید.

,

تورج بختیاری در ادامه ابراز داشت: طی این جلسه مقرر شد اعضای شورای شهر دزفول بر رای خود برای تصویب نهایی اصرار و پافشاری کنند.

,

اصلاح ترافیکی تقاطع شریعتی و ۴۵ متری

,

وی در خصوص دیگر مصوبات و موضوعات مطرح شده طی این جلسه اظهار داشت: ضمنا به خاطر نزدیکی سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، تقاطع خیابان های دکتر شریعتی و چهل و پنج متری فتح المبین به منظور کاهش بار ترافیکی مورد بحث و بررسی فنی قرار گرفت.

,

 

,

 

,

 

,

, , ,

سخنگوی شورای شهر دزفول اضافه کرد: طی گفتگوهای تخصصی صورت گرفته تمهیدات خوبی اندیشیده شده و این گره ی ترافیکی به زودی اصلاح خواهد گردید.

,

آخرین وضعیت پروژه فتح المبین

,

بختیاری در پاسخ به پرسش خبرنگار ما درباره ی آخرین وضعیت عملیات ساخت تقاطع غیر همسطح فتح المبین که پیشتر متوقف شده بود تشریح کرد: در روزهای گذشته مجددا فعالیت عمرانی این پروژه از سر گرفته شد.

,

وی افزود: همچنین مقرر گردید ان شاء الله ظرف مدت بیست روز آینده شاخه ی جنوبی روگذر تقاطع غیرهمسطح فتح المبین (به سمت میدان مقاومت) افتتاح شود.

,

سخنگوی شورای شهر دزفول خاطر نشان کرد: روز یک شنبه هم آخرین پارت (بخش) از روگذر تقاطع فتح المبین بتن ریزی خواهد شد.

,

 

,

 

,

خروجی جنوبی روگذر (سمت چپ) و ورودی زیرگذر پروژه (سمت راست)

,

, , ,

خروجی جنوبی روگذر (سمت چپ) و ورودی زیرگذر پروژه (سمت راست)

,

وی در پایان سخنان خود در این گفتگو مژده داد: طی هفته ی آینده نیز با برداشتن داربست های قالب، معبر زیر روگذر تقاطع غیرهمسطح فتح المبین بازگشایی می گردد و وسایل نقلیه می توانند از خیابان آیت الله طالقانی بصورت مستقیم به سمت کوی آیت الله طالقانی (ولی آباد) و جاده ی شوشتر تردد کنند.

,

ورودی معبر از طرف خیابان آیت الله طالقانی

,

, ,

ورودی معبر از طرف خیابان آیت الله طالقانی

,

ورودی معبر از سمت کوی آیت الله طالقانی و جاده ی شوشتر

,

, , ,

ورودی معبر از سمت کوی آیت الله طالقانی و جاده ی شوشتر

,

تکمیل روگذر و زیرگذر تقاطع ترافیکی غیرهمسطح فتح المبین یکی از دغدغه های شهروندان دزفول خصوصا اهالی و کسبه ی حوالی آن که با بیشترین مشکلات دست و پنجه نرم می کنند به شمار می رود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه