اخبار داغ

فرمانده سپاه مهدیشهر خبر داد:

26 عنوان برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در مهدیشهر برگزار می شود

26 عنوان برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در مهدیشهر برگزار می شود
فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر از اجرای 26 عنوان برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن ذوالفقاری در گفتگو با نیزوا با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس، یکی از شکوهمندترین فرازهای تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود که ارزش های آن زائیده از فرهنگ عاشوراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا ,

وی با بیان اینکه دفاع همیشه ادامه دارد، افزود: اگر چه دفاع نظامی پس از هشت سال به پایان رسید اما فرهنگ دفاع باید در تمامی زوایای زندگی ما حفظ شود چرا که دفاع فرهنگی و سیاسی همچنان ادامه دارد.

,

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: فرهنگ دفاع دژ مستحکمی است که دشمن در هیچ شرایطی قادر به فتح آن نیست و تجربه نیز ثابت کرده که تخریب این حصار مستحکم به دست خودی ها بوده است.

,

ذوالفقاری بر ترویج فرهنگ دفاع تاکید کرد و ادامه داد: بر همین اساس و به پاسداشت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است.

,

وی از اجرای 26 عنوان برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان مهدیشهر خبر داد و گفت: تجمع رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم مهدیشهر، یادوره شهدا، تئاتر خیابانی، تجلیل از سربازان، دیدار با خانواده های شهدا و نواخته شدن زنگ مقاومت و ایثار با همکاری آموزش و پرورش از مهمترین این برنامه ها می باشد.

,

تجمع طلایه داران و یاوران معروف، گردهمایی خادمین شهدا، مسابقه کتابخوانی، اعزام تیم پزشکی به یکی از روستاهای شهرستان با همکاری شبکه بهداشت ودرمان، آبیاری درختان در مسیر سمنان- مهدیشهر با همکاری منابع طبیعی و همایش نقش زنان در دفاع مقدس از دیگر برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس بود که  فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر به آن اشاره کرد.

,

ذوالفقاری بیان کرد: همچنین برنامه های دیگری همچون شامگاه یاد یاران، ویژه برنامه کوچه های زمینی مردان آسمانی، گلباران گلزار شهدا، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و مراسم دسته روی نیروهای مسلح همراه با دستجات عزاداری در هشتم محرم و آخرین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس  نیز اجرا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه