اخبار داغ

زندگی های سخت کارگران گلی در روستای دزلی مریوان+تصاویر

زندگی های سخت کارگران گلی در روستای دزلی مریوان+تصاویر
نزدیک روستا می شویم گلدسته دودکش های بلند کوره های آجرپزی شکل جدیدی از زندگی را تعریف می کند تصویری غبار آلود که با رنج کاری سخت آمیخته شده و زندگی مردمانی را غالب میگیرد که تنها به افزایش ارتفاع ردیف های آجر چیده شده دل خوش کرده اند....
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل،نزدیک روستا می شویم گلدسته دودکش های بلند کوره های آجرپزی شکل جدیدی از زندگی را تعریف می کند تصویری غبار آلود که با رنج کاری سخت آمیخته شده و زندگی مردمانی را غالب  میگیرد که تنها به افزایش ارتفاع ردیف های آجر چیده شده دل خوش کرده اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

تیغ آفتاب درشهریور ماه برش بیشتر دارد که هیچ جنبنده ای توان مقابله با آن را ندارد درهمین حال زنان و مردان روی خاک داغ و زیر آفتاب سوزان، خشت روی خشت می‌گذارند تا روزگارشان را بنا کنند.  
,
,
 
,

گرمای طاقت فرسای کوره های آجر پزی و نیاز مردمان سخت کوش به ادامه ی حیات آنان را در این فصل گرما از سال در مناطقی دور از خانه هایشان به این حرفه مشغول ساخته است.

,


کوره های آجرپزی مریوان که به صورت سنتی کار می کنند، هرسال کارگران زیادی را از منطقه غرب کشور جذب می کند که بیشتر به صورت خانوادگی کار می کنند. امسال به دلیل گرانی سوخت، حضور این کارگران کمتر از گذشته بود.

,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه