اخبار داغ

وعده هایی که هنوز محقق نشده است؛

سرعت حلزونی اینترنت در پایتخت اقتصادی کشور!/ داستان تکراری اینترنت فلج در جنوب کشور

سرعت حلزونی اینترنت در پایتخت اقتصادی کشور!/ داستان تکراری اینترنت فلج در جنوب کشور
سرعت پایین اینترنت، قطع و وصلی مکرر، ناچیز بودن سرعت و زود تمام شدن بسته های اینترنت از اساسی ترین مشکلات کاربران اینترنت در پایتخت اقتصادی کشور است که به شدت از آن گله مندند و برآورد کردند که سرعت حلزون قطع نخاعی دو برابر سرعت اینترنت در پایتخت اقتصادی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ کده ؛ همانطور که می دانید در این زمان کنونی اطلاعات و ارتباطات نقش مهمی در زندگی هر روز انسان ها و از نیازهای ضروری مردم جامعه محسوب می شود و اینترنت به عنوان فناوری قرن حاضر بسیاری از نیازهای عصر امروزی را برطرف کرده است که در راستای صرفه جویی و اتلاف هزینه و زمان خدمات شایان ذکری به بشریت عرضه می دهد و نقش بسزایی در زندگی مردم اعمال می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده ,

کندی، معطلی و قطعی، داستان هر روز اینترنت پایتخت اقتصادی کشور

, کندی، معطلی و قطعی، داستان هر روز اینترنت پایتخت اقتصادی کشور, کندی، معطلی و قطعی، داستان هر روز اینترنت پایتخت اقتصادی کشور,

میل مردم به لزوم استفاده از اینترنت و احساس ضرورت به این تکنولوژی با توجه به مرتفع کردن نیازهای پیوسته با آن رو به افزایش است و در حالی که در نقاط مختلف کشور هر روز شاهد پیشرفت زیرساخت‌های اینترنت و مخابراتی هستیم، سرعت اینترنت در نقاط مختلف استان هرمزگان بسیار کند است که شهروندان این پایتخت اقتصادی کشور را سردرگم کرده است و اعتراض های جدی را متوجه شرکت مخابرات استان کرده است.

,

سرعت پایین اینترنت، قطع و وصلی مکرر، ناچیز بودن سرعت و زود تمام شدن بسته های اینترنت از اساسی ترین مشکلات کاربران اینترنت در پایتخت اقتصادی کشور است که به شدت از آن گله مندند و متاسفانه تا کنون هم هیچ مقام مسئولی در مخابرات استان یک بار بابت این کار عذرخواهی نکرده و هزینه قطعی کندی، معطلی آن را حتی با زبان هم پرداخت نکرده اند.

,

این بار می خواهیم در این گزارش از سرعت حلزونی اینترنت در استان هرمزگان صحبت کنیم هرچند هم که موضوع و سوژه تکراری است اما قطعی های مداوم هم داستانی شده برای اینترنت فلج شده پایتخت اقتصادی کشور که گلایه های فراوانی به همراه داشته است.

,

, ,

سرعت حلزونی اینترنت در شهر لیردف شهرستان جاسک

, سرعت حلزونی اینترنت در شهر لیردف شهرستان جاسک, سرعت حلزونی اینترنت در شهر لیردف شهرستان جاسک,

حمزه کمالی، یکی از شهروندان شهر لیردف جاسکی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگ کده، اظهار کرد: در عصر فعلی همان عصر ارتباطات در همه نقاط ایران، جاده ها ، بیان ها ، دریاها و کوه ها همگی تحت پوشش اینترنت پرسرعت نسل سوم  3G  و 4G هستند اما متاسفانه مردم لیردف از سرعت حلزونی اینترنت 2G هم به درستی برخوردار نیستند.

,

این شهروند لیردفی بیان کرد: از آنجایی که اوقات فراغت جوانان لیردفی در حال حاضر به دلیل کمبود امکانات از جمله سینما و نبود فضای مناسب ورزشی و... به استفاده اینترنت و شبکه های مجازی محدود و سپری می شود اما متاسفانه مردمان این دیار و یا همان آینده سازان ایران از آن هم بی نصیب مانده اند.

,

کمالی در ادامه افزود: دو اپراتور مطرح کشور یعنی ایرانسل و همراه اول که سرعت و پوشش بهتری دارند مردم این شهر از اینترنت آن استفاده می کنند اما به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت این دو اپراتور مردم این شهر نمی توانند نیازهای خود را رفع کنند و هرچند هم با مسئولان مربوطه مطالبه کرده ایم تغییری در وضعیت آن صورت نگرفته است.

,

وی تصریح کرد: مسئولان باید به این موضوع توجه داشته باشند که همه اقشار جامعه توانایی خرید wi-fi را ندارند و همه شهروندان لیردفی نمی توانند از اینترنت پرسرعت استفاده کنند.

,

سرعت حلزون قطع نخاعی دو برابر سرعت اینترنت در شهر لیردف است!

, سرعت حلزون قطع نخاعی دو برابر سرعت اینترنت در شهر لیردف است!, سرعت حلزون قطع نخاعی دو برابر سرعت اینترنت در شهر لیردف است!,

این شهروند جاسکی با بیان اینکه وضعیت اینترنت در تمامی ساعات شبانه روز در هر نقطه از شهر که مراجعه کنید بسیار ضعیف و دائما قطع و وصل می شود، گفت: در مواقع وصل شدن اینترنت در این شهر میتوان برآورد کرد که سرعت حلزون قطع نخاعی دو برابر سرعت اینترنت در لیردف است!

,

, ,

رسولی، یکی دیگر از شهروندان لیردفی ضمن انتقاد شدید از ضعیف بودن اینترنت شهر 2 هزار نفری لیردف، اظهار کرد: بسته های اینترنتی که خریداری می کنیم به دلیل ضعیف بودن اینترنت قابلیت استفاده ندارند و هزینه های هنگفتی به جیب مخابرات می رود.

,

این شهروند ادامه داد: روستاهای اطراف لیردف که از مناطق کوهستانی این شهر هستند هیچ گونه دسترسی به شبکه های این دو اپراتور را ندارند که برای تماس مجبورند مسافت طولانی را تا بالای کوه ها طی کنند که چه بسا با خطراتی چون سقوط از بالا به پایین مواجعه هستند.

,

قطع مکرر اینترنت شهر لیردف و تناقض گویی مسئولان

, قطع مکرر اینترنت شهر لیردف و تناقض گویی مسئولان, قطع مکرر اینترنت شهر لیردف و تناقض گویی مسئولان,

مجید جلالی، یکی دیگر از شهروندان جاسکی می گوید: شرکت مکران پایدار تنها ارایه دهنده اینترنت خانگی در لیردف می باشد که بسته های نجومی اش همه را فلج کرده است.

,

این شهروند لیردفی با بیان اینکه بسته های اینترنتی شرکت مکران پایدار به اصطلاح سرعت آن بی نهایت است اما سرعت 10کیلو بایت در ثانیه را ندارند، تصریح کرد: هر روز چندین ساعت اینترنت شهر لیردف قطع می شود .

,

جلالی ادامه داد: وقتی با پشتیبانی علت قطعی اینترنت را جویا می شویم در پاسخ عنوان می کنند مشکل قطعی برق است اما  می گویم چرا باطری نصب نمی کنید
می گویند نصب است ولی شارژ زود تمام می شود.

,
,

 

,

وی اضافه کرد: وقتی که با اداره برق تماس می گیریم و علت قطعی برق را از اداره برق جویا می شویم می گویند نقاطی که دستگاه های شرکت نصب هستند تاکنون برق قطع نکرده ایم و این حکایت این روزهای مردمان این شهر است.

,

قطعی مکرر آنتن تلفن همراه و اینترنت مشترکان حاجی آباد

, قطعی مکرر آنتن تلفن همراه و اینترنت مشترکان حاجی آباد, قطعی مکرر آنتن تلفن همراه و اینترنت مشترکان حاجی آباد,

قطعی مکرر اینترنت و تلفن همراه در شهرستان حاجی آباد، مشکلات فراوانی را برای مردم این شهرستان به وجود آورده که باعث مختل کردن کارها کرده و هم متاسفانه تاکنون اقدام عملی برای رفع این مشکل انجام نشده است.

,

تعداد بسیاری از مردم شهرستان حاجی آباد در تماس با پایگاه خبری فرهنگ کده خواستار پیگیری علت این قطعی‌های مکرر و دامنه‌دار آنتن تلفن همراه و اینترنت بوده و  افزودند: بیش از یک ماه که با قطعی پی در پی اینترنت و تلفن های همراه اول در این شهرستان روبه رو هستیم و زمانی که اینترنت هم وصل می باشد سرعت آن بسیار ضعیف است.

,

بی سروسامانی اینترنت حاجی آباد در هفته های اخیر

, بی سروسامانی اینترنت حاجی آباد در هفته های اخیر, بی سروسامانی اینترنت حاجی آباد در هفته های اخیر,

جعفرپور، شهروند حاجی آبادی با اشاره به قطعی مکرر اینترنت و تلفن همراه اول ، بیان کرد: با قطعی اینترنت و تلفن همراه مشترکان حاجی آباد، زندگی مردم و فعالیت‌ های اجتماعی اقتصادی روزمره آنان دچار اختلال کرده است و از مسئولان مربوطه انتظار می رود به مطالبات مردم پاسخ دهند و برای رفع مشکلات آنان اقدام شایسته ای انجام دهند.

,

, ,

این شهروند حاجی آبادی اظهار کرد: بی سروسامانی اینترنت شهرستان حاجی آباد طی ماه های اخیر برای مردم مشکل آفرین شده است حتی مردم دیگر به قطعی آن عادت کرده اند و به وصل آن و رسیدگی مسئولان به رفع آن قطع امید کرده اند و حال باید پرسید چرا مسئولان شرکت مخابرات جوابگوی قطعی مکرر این شبکه نیستند؟

,

گلایه مردم روستاهای بندر خمیر از قطعی مکرر اینترنت و تلفن همراه

, گلایه مردم روستاهای بندر خمیر از قطعی مکرر اینترنت و تلفن همراه, گلایه مردم روستاهای بندر خمیر از قطعی مکرر اینترنت و تلفن همراه,

کاظم مهدوی، یکی از شهروندان بندر خمیر ضمن گلایه از قعطی اینترنت در روستاهای بندرخمیر، اظهار کرد: قطعی اینترنت روستاهای بندر خمیر و خصوصا روستای جیهون بخش مرکزی و همچنین بخش رویدر مشکلاتی برای ادارات و مردم این شهرستان به وجود آورده است.

,

این شهروند بندر خمیری با بیان اینکه با کوچکترین بارندگی اینترنت روستایی بندرخمیر به مدت دو الی سه روز قطع می شود، افزود: بیشترین قطعی اینترنت و تلفن در روستای جیهون است که مردم آن بیشترین گلایه را دارند.

,

روستای جیهون بندر خمیر فاقد آنتن دهی ایرانسل است

, روستای جیهون بندر خمیر فاقد آنتن دهی ایرانسل است, روستای جیهون بندر خمیر فاقد آنتن دهی ایرانسل است,

سجلی، دهیار جیهون بخش مرکزی خمیر با اشاره به اینکه روستای جیهون فاقد آنتن دهی ایرانسل است، افزود: در روستاهای دشت جیحون ،تنگ دالان و سرتنگ آنتن ایرانسل وجود ندارند و آنتن دهی همراه اول آن بسیار ضعیف و تا شعاع ده کیلومتر هم نمی رسد.

,

دهیار روستای جیهون در ادامه با بیان اینکه اینترنت روستای مذکور بسیار کند و مدام قطع و وصل می شود، گفت: روستاهای دشت جیحون و تنگ دالان بندر خمیر آنتن همراه اول ندارد فقط آنتن تلفنwLLروستایی بدون اینترنت برخوردار هستند و حتی آنتن روستایی آن تماس های بین المللی و تماس های ضروری مثل ١١٠،١١٥، ١٢٥ و...را نمی گیرد.

,

, ,

کندی سرعت اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه در روستای پل گل کنی بندر خمیر

, کندی سرعت اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه در روستای پل گل کنی بندر خمیر, کندی سرعت اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه در روستای پل گل کنی بندر خمیر,

شورای روستای پل گل کنی بندر خمیر ، هم سرعت اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه را در این روستا ضعیف عنوان کرد و افزود: روستای پل گل کنی بندر خمیر هم همانند سایر روستای این شهرستان از آنتن دهی و اینترنت ضعیفی برخوردار است که باید از اتاق بیرون بیایی و چندین نقطه را امتحان کنی تا خط بالا بیایید.

,

انگیزه، عضو شورای اسلامی و شورای حل اختلاف روستای نیمه کار بندر خمیر نیز ضمن گلایه از کندی سرعت اینترنت، خاطر نشان کرد:روستای نیمه کار ، انگوران و ارابی اینترنت وضعیت اینترنت آن بسیار ضعیف است و آنتن دهی همراه اول صفر است .

,

عضو شورای روستای نیمه کار بندرخمیر بیان کرد: در جهت رفع این مشکل بارها مکاتبه کرده ایم و همچنین به وزیر هم نامه زدیم قول پیگیری دادند ولی تاکنون مشکل به قوت خود باقی مانده و مرتفع نشده است.

,

موبایل و اینترنت در بشاگرد به کما رفت 

, موبایل و اینترنت در بشاگرد به کما رفت , موبایل و اینترنت در بشاگرد به کما رفت ,

مردم شهرستان بشاگرد که از مرکز استان 260 کیلومتر فاصله دارند، حال باید تبعات این دوری از مرکز و عدم نظارت دقیق بر دستگاه‌های متولی برقراری این ارتباطات را نیز پذیرا باشند و این در حالی است که اکنون و به دلیل قطعی های مکرر در ارتباط خطوط تلفن و اینترنت برخی فعالیت‌های اجتماعی و تجاری این شهرستان را دچار مشکل کرده است.

,

زارعی، یکی از شهروندان بشاگردی با انتقاد شدید از کندی سرعت اینترنت و قطعی مکرر تلفن های همراه ،تصریح کرد: در شهرستان بشاگرد خدمات دهی دستگاه‌های دولتی همانند شرکت مخابرات نه تنها با پیشرفت همراه نیست بلکه از خدمات ساده ای مثل اینترنت پرسرعت که در کشور چندین نسل از این تکنولوژی گذشته ، اما در بشاگرد هنوز اندر خم یک کوچه‌ایم!

,

این شهروند بشاگردی اضافه کرد: قشر دانشجو در بسیاری از موارد درسی دانشگاهی نیازمند اینترنت می باشد اما متاسفانه با قطعی های مکرر آن از اینترنت پرسرعت محروم هستند و در شهرستان بشاگرد به تعداد انگشت شمار کافی نت فعال وجود دارد که آنها هم اکثرا به دلیل قطعی شبکه اینترنت در کما به سر می‌برند.

,

زارعی با انتقاد از مسئولان بشاگرد، افزود: باید از مسئولان شهرستانی و استانی پرسید چرا مردم بشاگرد باید از امکانات پیش پا افتاده ای مانند اینترنت و خطوط تلفن همراه اول هم در هفته ای چندین ساعت با قطعی ارتباطات به سر ببریم ؟که این مهم نشان از عدم حس مسئولیت‌پذیری و ارزش قائل نشدن برای وقت مردم را مشخص می‌کند.

,

بحرانی وعده و وعیدهای مسئولان مخابرات در جهت بر طرف کردن قطعی های اینترنت

, بحرانی وعده و وعیدهای مسئولان مخابرات در جهت بر طرف کردن قطعی های اینترنت, بحرانی وعده و وعیدهای مسئولان مخابرات در جهت بر طرف کردن قطعی های اینترنت,

بحرانی وعده و وعیدهای مسئولان استانی و کشوری جهت برطرف کردن قطعی های مکرر اینترنت و پهنای باند داده و اظهار کرده بودند: تمام همت خود را برای عرضه خدمات با کیفیت شایسته به کار خواهیم گرفت اما تاکنون شاهد به انجام رسیدن این وعده ها نبوده ایم و کاربران در بندرعباس و به ویژه شهرستان های استان هرمزگان و روستاهای آن همچنان با مشکلات زیادی در بحث این معضل کندی سرعت اینترنت مواجه هستند.

,

 تاکنون شاهدیم که در برخی از ساعت های شبانه روز سرعت اینترنت در برخی مناطق استان هرمزگان به قدری کند می شود که نمونه آشکار آن سرعت حلزون می شود و حتی از حلزون قطع نخاعی هم جا می ماند و شاید سرعت لاک پشتی بهترین تعبیر برای اینترنت در برخی از ساعات شبانه روز باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه