اخبار داغ

در آستانه روز ملی شعر و ادب فارسی؛

آیین نکوداشت شاعر برجسته مغان استاد فرامرز دهقانی برگزار می شود

آیین نکوداشت شاعر برجسته مغان استاد فرامرز دهقانی برگزار می شود
در آستانه روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار، مراسم نکوداشت شاعر برجسته مغان استاد فرامرز دهقانی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: همزمان با روز ملی شعر و ادب و مقام استاد شهریار، شعرای منطقه با حضور شاعران شهرهای همجوار و مهمانان استانی و کشوری به قرائت اشعار خود خواهند پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

غریب منوچهری با بیان اینکه در این آیین از استاد فرامرز دهقانی شاعر برجسته مغان تجلیل به عمل خواهد آمد، افزود: اجرای نمایشگاه کتاب آثار نویسندگان شهرستان، رونمایی از چند کتاب و نشست داستان‌خوانی توسط انجمن داستان‌نویسی ورق‌های خاموش از دیگر برنامه‌های این روز ملی در پارس آباد خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه آیین تجلیل از این شاعر 27 شهریور ماه برگزار می شود، گفت: از مجموعه آثار این شاعر می توان به جلوه‌ی عشق، اسرار آفرینش، کیش مهر، معجزات مستمر، درمان طبیعی امراض، معراج عرفانی، پژواک روح و ... اشاره کرد.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد با اشاره به ظرفیت‌های بالای این شهرستان تصریح کرد: اگر مسئولان نگاه ویژه‌ای به شهرستان پارس آباد داشته باشند به طور قطع شاهد موفقیت‌های بیشتری توسط هنرمندان پارس آباد خواهیم بود.

,

آیین نکوداشت تجلیل از استاد فرامرز شاهی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، شورای فرهنگ عمومی شهرستان و کانون بسیج هنرمندان پارس‌آباد در مجموعه فرهنگی سینمایی پارس‌آباد برگزار خواهد شد.

,

///

, ///,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه