اخبار داغ

رییس مرکز فوریت های پزشکی ساوه و زرندیه خبر داد؛

احداث پایگاه های اورژانس جدید در ساوه/کد پشتیبان اورژانس، ابزار مهم خدمت رسان در مدیریت بحران است

احداث پایگاه های اورژانس جدید در ساوه/کد پشتیبان اورژانس، ابزار مهم خدمت رسان در مدیریت بحران است
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه و زرندیه گفت:قبلا بابت هر ۵۰ هزار نفر یک پایگاه اورژانس اختصاص می یافت ولی طبق آیین نامه جدید هر ۲۰هزار نفر یک کد اورژانس لازم دارد پس شاهد تاسیس پایگاه های جدید در ساوه ۲۰۰ هزار نفری می شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، نعمت الله عزیزی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه و زرندیه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص تحولات جدید در این سازمان گفت: طبق بخشنامه جدید اورژانس مستقل و تبدیل به سازمان مجزا می شود که در ماه های آینده اجرایی خواهد شد، بنابراین آزمون رتبه بندی به زودی برای تعیین سطح پرسنل برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

وی با اجرایی شدن این بخشنامه بصورت پایلوت در اصفهان و قزوین افزود: قبلا بابت هر ۵۰ هزار نفر یک پایگاه اورژانس اختصاص می یافت ولی طبق آیین نامه جدید هر ۲۰هزار نفر یک کد اورژانس لازم دارد پس شاهد تاسیس پایگاه های جدید در ساوه ۲۰۰ هزار نفری می شویم.

,

عزیزی با اشاره به پیشرفت ها بیان کرد: از سال گذشته تا کنون چهار پایگاه جدید در ساوه،شهرصنعتی و روستاهای آوه و دوزج اضافه شده است که در شهر ساوه درحال حاضر سه پایگاه داریم.

,

وی ادامه داد: در همین مدت پنج آمبولانس ۳۱۵ تحویل شد که یک مورد با تلاش مهندس منصوری نماینده مجلس محقق شد.

,

این مسئول شهرستان ساوه با اشاره به برنامه های آینده اظهار کرد: توسعه این سازمان طبق آیین نامه مدون است که برنامه دیسپیج، اتوماسیون، رتبه بندی کارکنان و افزایش پایگاه در سال جاری پیش بینی شده است.

,

وی ادامه داد: در روستای جوشقان و شهرهای خشکرود و زاویه نیاز به تاسیس پایگاه داریم.

,

عزیزی فوریت پزشکی

, عزیزی فوریت پزشکی,

کد پشتیبان اورژانس ابزار مهم خدمت رسان در مدیریت بحران است

,

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه با اشاره به نوسازی ناوگان خدمات اورژانس اظهار کرد: حدود ۱۵ آمبولانس نیز بهسازی و مجدد به مسیر خدمت رسانی بازگشتند که در مجموع ۲۴ آمبولانس ۱۱۵ در حال خدمت در ساوه و زرندیه داریم که ۱۴ آمبولانس مربوط به خود هر پایگاه است و ۱۰ آمبولانس هم کد پشتیبان برای مدیریت بحران است.

,

وی افزود: کد پشتیبان از طریق نیروهایی که در محل شیفت نیستند تامین می شود، علاوه بر این حدود ۱۶ آمبولانس هم در مراکز درمانی ساوه وزرندیه داریم .

,

استخدام جدید فوریت های پزشکی ساوه در راه است

,

عزیزی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی گفت: هر پایگاه جدیدی که راه اندازی می شود ۶ نیرو می خواهد که برای چهار پایگاه ۲۴ نیروی قراردادی جذب شد.

,

وی با اشاره به آزمون استخدامی ادامه داد: سهمیه ساوه ۲۰ نفر بود که ۱۴ نفر از طریق آزمون دولتی جذب شدند و تعدادی قبلا قرار دادی بوده و تبدیل وضعیت شدند و ۶ نفر هم از طریق آزمون بعدی جذب می شوند.

,

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه با تشکر از خیران سلامت بیان کرد: پایگاه جاده ای ستایش کوهپایه زاده چند روز پیش در پرندک افتتاح شد و پایگاه شهری  مامونیه نیز با کمک خیریه دکتر مرتضوی ساخته شد و یک دستگاه موتوراولانس نیز توسط شرکت بن رو اهدا و امروز رونمایی می شود.

,

وی افزود: دو دستگاه آمبولانس مخصوص مناطق صعب العبور کوهستانی نیز راه اندازی شده که معمولا در بخش نوبران و رازقان فعالیت می کنند.

,

تخت های خالی و پر اورژانس بیمارستان ها  برای خدمات بهتر رصد می شود

,

عزیزی در خصوص پیشرفت های اورژانس ساوه تصریح کرد: مانیتورینگ قسمت اورژانس بیمارستان ها از طریق دوربین های مداربسته بیشترین تاثیر را در خدمات رسانی همزمان به تعداد مصدومان زیاد و مدیریت بحران دارد.

,

وی افزود: وقتی شرایط بحرانی می شود از اتاق مانیتورینگ اورژانس تخت های خالی رصد شده و آمبولانس ها برای انتقال مصدوم اعلام و نیز کیفیت خدمات رسانی رصذ می شود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه