اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان میبد خبر داد

کشف اموال 1 میلیاردی مسروقه در میبد +تصاویر

کشف اموال 1 میلیاردی مسروقه در میبد +تصاویر
فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سرقت منزل در عملیات پیچیده کارآگاهان این پلیس در شهرستان و کشف 1 میلیارد ریال اموال مسروقه از آنان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد در این زمینه بیان داشت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان میبد و شهرستانهای مجاور پلیس با جدیدت وارد کار شد که در این زمینه با انجام کارهای اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه نسبت به شناسایی محل اختفای سارقین اقدام کرده و 3 نفر از سارقین که از اعضای یک باند 5 نفره سرقت بوده را دستگیر کرد و 2 نفر دیگر تحت تعقیب پلیس قراردارند که ان شا الله بزودی دستگیر می شوند. تمامی سارقین از افراد غیر بومی بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

وی افزود: در این عملیات مقادیری طلا، گوشی تلفن همراه، لب تاب، وسایل و ابزار کار ساختمانی و کالاهای دیگر به ارزش 1 میلیارد ریال کشف شد که پس از انجام تشریفات اداری اموال مسروقه به مال باختگان تحویل می شود.

,

فرمانده انتظامی شهرستان میبد در پایان به شهروندان توصیه کرد: مردم شریف میبد توجه داشته باشند که در هنگام خروج از منزل حتما لامپ بیرونی ساختمان را روشن نگه دارند و از نگهداری وسایل و اشیاء با ارزش خود اعم از طلاجات و پول نقد در منزل خودداری یا حتی الامکان در گاوصندوقهای امن نگه داری کنند. به حفاظت فیزیکی منزل اهمیت داده و در صورت مشاهده افراد مشکوک در کوچه ها و محلات سریعا پلیس 110 را در جریان قرار دهند.

,

حسین فلاح در بازدید از کشفیات پلیس آگاهی اظهار داشت: روحیه خوبی در حوزه آگاهی و انتظامی میبد حکمفرماست و دستمریزاد می گویم به خاطر این تلاش و پیگیری که باعث امنیت شهروندان می شود.

,

وی افزود: در این زمینه، بخشی از کار دست حوزه امنیتی است، که تلاش های زیادی هم صورت می گیرد، ولی در قسمت دیگر، وظیفه مردم است که نسبت به حفظ اموال خود تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.

,

فرماندار میبد با تشکر ویژه از تلاش های نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد: در زمان نزدیک شدن به ماه محرم نیز امیدواریم با کمک این دوستان از ماه محرم و صفر بهترین استفاده معنوی صورت بگیرد.

,

 

,

حسین فلاح با اشاره به برنامه ریزی های اعلام شده برای ماه محرم گفت: اعلام کرده ایم که مراسم ها تا 23:30 شب بیشتر طول نکشد، و موکب دارها نیز نسبت به جمع کردن موکب ها تا روز ۱۳ محرم همکاری لازم را انجام داده و راکبین موتور سیکلت ها نیز به علت شلوغی خیابان ها در این زمان، توجه بیشتری به مسائل ایمنی داشته باشند، تا بتوانیم در امنیت کامل و آرامش، بهترین استفاده را از این زمان های معنوی ببریم.

,

درپایان این بازدید توسط فرماندار و فرمانده انتظامی شهرستان میبد از پرسنل زحمتکش پلیس آگاهی میبد تقدیر شد.

,

انتهای پیام/اد

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه