اخبار داغ

در افتتاحیه هفتیمن جشنواره تئاتر استان البرز مطرح شد:

تئاتر بهترین و زیباترین نماد دموکراسی در هر کشوری/ تئاتر برنامه جدی آموزش و پرورش البرز قرار خواهد شد

تئاتر بهترین و زیباترین نماد دموکراسی در هر کشوری/ تئاتر برنامه جدی آموزش و پرورش البرز قرار خواهد شد
جمال جنانی گفت:تمام کارشناسان علوم اجتماعی اعتقاد دارند هر جامعه ای که تئاتر پویایی داشته باشد دموکراسی در آن نهادینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نگارانه؛ جمال جنانی مشاور هنری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در افتتاحیه هفتیمن جشنواره تئاتر استان البرز گفت: بهترین و زیباترین نماد دموکراسی در هر کشوری تئاتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

وی ادامه داد: تمام کارشناسان علوم اجتماعی اعتقاد دارند هر جامعه ای که تئاتر پویایی داشته باشد دموکراسی در آن نهادینه شده است.

,

جنانی افزود:هر کدام از ما در جامعه تجربیاتی داریم که تاوان تجربیات اشتباهمان را پس می دهیم تئاتر صحنه ای برای تجربه کردن بدون تاوان پس دادن است.

,

وی تاکید کرد: اگر بچه های ما لحظات و دوران کودکی شان را روی صحنه تئاتر تجربه کنند مسلما دچار اشتباهات کمی در زمانی که مدیریت جامعه را به دست می گیرند خواهند شد.

,

جنانی تصریح کرد: تئاتر صرفا یک بازیچه نیست یا به قول علما زینت المجالس نیست لذا خواهشا قدر مخاطبین را بدانید و بدانید تئاتر روشنگر افکار است، اگر کتاب خوب هست تئاتر جلوه گر کتاب است، تئاتر جلوه گر افکار نورانی است.

,

وی در پایان گفت: از این به بعد تئاتر به عنوان برنامه جدی آموزش و پرورش بالخصوص ناحیه 3 قلمداد خواهد شد و من این قول را به تمامی هنرمندان تئاتر خواهم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه