اخبار داغ

آغاز عملیات پایه ریزی نماد یادبود شهدای گمنام شهر رباط کریم+عکس

آغاز عملیات پایه ریزی نماد یادبود شهدای گمنام شهر رباط کریم+عکس
معاون فنی عمرانی شهرداری رباط کریم در گفت وگویی از شروع عملیات بتن ریزی پایه مقبره شهدای گمنام شهر رباط کریم در پارک معلم خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر عظیم وند،معاون فنی عمرانی شهرداری رباط کریم در گفت وگو باخبرنگار فرهنگی رباط نیوز با بیان اینکه وظیفه همه مسئولین و شهروندان قدردانی از رشادتها و بزرگواریهای شهدای عزیزمان است اظهارکرد: با توجه به پایان طراحی سازه و انجام محاسبات لازم این پروژه وارد عملیات اجرایی ساخت سازه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز ,

وی گفت:  طراحی المان و اخذ تاییدیه از بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان تهران جهت احداث مقبره یادبود شهدای گمنام و براورد هزینه های اجرا از هفته پیش عملیات تخریب و اجرای فنداسیون توسط پیمانکار شروع شده است و هم اکنون در حال بتن ریزی فنداسیون و پیاده سازی سازه ها هستیم.

,

معاون فنی عمرانی شهرداری رباط کریم  با بیان اینکه طرح موجود از بین ۵ طرح ارائه شده توسط طراحان انتخاب شده است به رباط نیوز گفت : پارک معلم شهر رباط کریم از سال ۹۵ میزبان پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام می باشد و اقدامات بازسازی و اصلاح کاربری این پارک نیز رو به پایان است .

,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه