اخبار داغ

هشتمین روز پیاپی؛

تجمع کارگران شهرداری کوت عبدالله در اعتراض به عدم پرداخت حقوق + تصاویر

تجمع کارگران شهرداری کوت عبدالله در اعتراض به عدم پرداخت حقوق + تصاویر
صبح امروز کارگران شهرداری کوت عبدالله برای هشتمین روز پیاپی به دلیل پرداخت نشدن حقوق چند ماهه خود، روبروی درب شورای شهر کوت عبدالله تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارون نیوز: صبح امروز کارگران شهرداری کوت عبدالله برای هشتمین روز پیاپی به دلیل پرداخت نشدن حقوق چند ماهه خود، روبروی درب شورای شهر کوت عبدالله تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارون نیوز,

یکی از حاضرین در این تجمع در گفتگو با کارون نیوز علت این اقدام را عدم پرداخت حقوق و مزایای کارگران شهرداری کوت عبدالله دانست و از شرایط پیش آمده در آستانه بازگشایی مدارس گله کرد.

,

این کارگر شهرداری تنها خواسته حاضرین در این تجمع را پرداخت حقوق و مزایا به کارگران عنوان کرد و عدم نظارت مسئولین شهرداری و شورای شهر کوت عبدالله را علت رخ دادن چنین وضعیتی دانست.

,

وی افزود: بیش از 8 روز است که روبروی درب شورای شهر کوت عبدالله تجمع می کنیم ولی هیچ یک از مسئولین شورای شهر پاسخ قانع کننده ای به ما نمی دهند.

,

حسین ناصری عضو شورای شهر کوت عبدالله در گفتگو با خبرنگار کارون نیوز با بیان اینکه هر چه زودتر حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری کوت عبدالله پرداخت می شود گفت:  باید یک مصوبه بدهیم که سه ماه حقوق و بیمه عقب افتاده کارگران را شهرداری بپردازد تا مناقصه ها تعدیل قرارداد انجام بگیرد و این نظر پیشنهادی من است و هنوز در حال بررسی است.

,

تجمع کارگران شهرداری کوت عبدالله در اعتراض به عدم پرداخت حقوق

, تجمع کارگران شهرداری کوت عبدالله در اعتراض به عدم پرداخت حقوق, تجمع کارگران شهرداری کوت عبدالله در اعتراض به عدم پرداخت حقوق,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه