اخبار داغ

مدیر عامل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی خبر داد

هزینه کرد 50 میلیارد تومان برای پروژه های اقتصادی نهبندان توسط بنیاد برکت

هزینه کرد 50 میلیارد تومان برای پروژه های اقتصادی نهبندان توسط بنیاد برکت
مدیر عامل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: امسال طرح‌هایی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان که شامل طرح‌های توانمندی اقتصادی و پروژه‌های زیر بنایی و بهداشتی است برای نهبندان انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خسروی مدیر عامل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: در نهبندان بحث محرومیت زدایی را برای مطالعه به بسیج داده‌ایم بعد از انجام مطالعات، کار به مشاور داده شده است که با پیشنهادات عملی مشخص می شود که در چه بخش‌هایی سرمایه گذاری شود و ممکن است در یک‌ مکان نیاز به آبرسانی باشد و یا در جایی دیگر بحث راه، برق و یا گازرسانی مطرح باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , , خاورستان، , خاورستان، ,

 

,

وی در خصوص آب رسانی به نهبندان گفت: دو سال قبل پروژه آبرسانی را داشتیم که چند تا مسیر بوده که در هر مسیری به چند تا روستا آبرسانی شد و کارشناسان بررسی کردند و بعد از بررسی با خود فرمانداری نیز برآورد هزینه شده‌است که سال گذشته به اتمام رسیده است و تسویه حساب نیز شده است.

,

 

,

 مدیر عامل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: در سال جاری طرح‌هایی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان که شامل طرح‌های توانمندی اقتصادی، پروژه‌های زیر بنایی و بهداشتی است انجام شد.

,

 

,

خسروی ادامه داد: سال گذشته احداث راه اناران با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان را داشتیم و احداث راه لوهک با اعتباری به ارزش 850 میلیون تومان واحداث راه کلب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

,

 

,

وی یادآور شد: در سال 95 برای آب رسانی به روستای خسرو آباد و کلاته بور، یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار صرف شده و دو کتابخانه هرکدام با اعتباری به ارزش 105 میلیون تومان و یک خانه عالم با ارزش 50 میلیون تومان نیز احداث شده است.

,

 

,

مدیر عامل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: همچنین سال گذشته تجهیز بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان آتش دست با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان و مرمت یک قنات با اعتبار  120 میلیون تومانی را در دستور کار داشتیم.

,

 

,

خسروی افزود: آبرسانی به روستای پاگرد با اعتباری بالغ بر 300  میلیون تومان و خرید لوازم ورزشی به ارزش130 میلیون تومان از دیگر اقدامات بنیاد برکت در سال گذشته بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه