اخبار داغ

در قزوین؛

وقوع 2 سانحه رانندگی سه نفر مصدوم برجای گذاشت

وقوع 2 سانحه رانندگی سه نفر مصدوم برجای گذاشت
رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: وقوع 2 سانحه رانندگی در شهر قزوین مصدومیت سه نفر را در پی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا امیری خسروبیگی، در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: در سانحه اول که در ساعت 47 دقیقه بامداد روز جمعه 24 شهریور ماه سال 1396 واقع در بلوار باهنر ابتدای پل امام علی به وقوع پیوست یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در مسیر حرکت در لاین شرقی بدلایل نامشخصی کنترل خود را از دست داده و بشدت با نشانگر تعیین مسیر ابتدای پل برخورد و پس از واژگونی در برخورد با گارد ریل‌های جانبی پل متوقف می گردد که تنها سرنشین آسیب دیده این خودرو قبل رسیدن نیروهای آتش نشانی توسط مردم از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
, ,

وی افزود: آتش نشانان ایستگاه شماره چهار مینودر بلافاصله پس از رسیدن به محل سانحه به منظور جلوگیری از وقوع حوادث دیگر نسبت به ایمن سازی محل اقدام کرده و با انتقال خودرو به حاشیه کناری بلوار و تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند. 
,
,
, ,

رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی گفت: در جریان حادثه دوم که در ساعت 22 و 55 دقیقه همین روز و در خیابان بوعلی قزوین به وقوع پیوست یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 اس دی ، پس از عبور از تقاطع فردوسی ـ بوعلی بشدت با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرده و در ادامه پس از برخورد با جداول کناری خیابان واژگون شده و در پیاده رو متوقف می گردد که بلافاصله پس از اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره یک باغ دبیر را به محل حادثه رهسپار کرد. 

وی افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از رسیدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت بنزین و قطع جریان برق خودرو از وقوع آتش سوزی و بروز تصادفات بعدی جلوگیری کرده و امکانات و تجهیزات اطفایی خود را برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آماده به کار کردند. 

این مسئول اذعان کرد: 2 نفر راکب موتورسیکلت مصدومین این سانحه رانندگی بودند که جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شده و آتش نشانان پس از انتقال خودرو از صحنه حادثه و تحویل آن به عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی به ماموریت خود پایان دادند. 

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد با توجه به افزایش تعداد سوانح رانندگی و تصادفات در سطح شهر، نسبت به حفظ سرعت مجاز وسیله نقلیه در تمامی ساعات شبانه روز و رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دقت کافی را بعمل آورند.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه