اخبار داغ

معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی اعلام کرد

حضور بیش از ۲۲ هزار مددجو در دوره‌های آموزش خانواده

حضور بیش از ۲۲ هزار مددجو در دوره‌های آموزش خانواده
معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری ۲۱ هزار و ۸۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان؛ محمد عرب، معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی با توجه به این که آموزش خانوارهای تحت حمایت و افزایش سطح آگاهی آنها یکی از اهداف مهم این نهاد است، گفت: افزایش سطح فرهنگی در بین خانوارهای تحت حمایت می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و در نهایت توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛, خاورستان, خاورستان, ؛, ,

 

,

وی از عملکرد آموزش های فردی و گروهی به خانوارهای تحت حمایت از ابتدای سال جاری خبر داد وافزود: برگزاری کارگاه های آموزش خانواده و دوره های آموزشی در افزایش سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت بسیار تاثیر گذار است. از ابتدای سال جاری ۲۱ هزار و ۸۰۰ مددجوی تحت حمایت از خدمات آموزش خانوار در سطح استان بهره‌مند شدند.

,

 

,

معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری کارگاه های آموزشی موجب افزایش سطح آگاهی خانوارهای تحت حمایت و خودکفایی و توانمند سازی آنها می‌شود. این طرح با توجه به اینکه از سال ۸۹ آغاز شده، تاثیرات بسیار خوبی را در بین خانوارهای تحت حمایت داشته است.

,

 

,

عرب عنوان کرد: خدمت رسانی فرهنگی به خانوارهای تحت حمایت از محوری‌ترین خدمات حمایتی این نهاد است و این فعالیت‌ها سبب شده تا سطح علمی و فکری این خانوارها، افزایش یابد.

,

 

,

وی افزود: زنان سرپرست خانوار، زنان مطلقه، دختران بازمانده از تحصیل، نوعروسان و سالمندان از شرکت کنندگان کارگاه های آموزش خانواده هستند و این آموزش ها در سرفصل های دینی، اعتقادی، فرهنگی ،اجتماعی و بهداشت روانی و فردی به خانوارهای تحت حمایت ارائه می‌شود.

,

 

,

انتهای پپام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه