اخبار داغ

امام جمعه طبس:

استاندار جدید اهل تعامل باشد/ مدیریت عالی خراسان جنوبی برای حل مشکلات همت کند

استاندار جدید اهل تعامل باشد/ مدیریت عالی خراسان جنوبی برای حل مشکلات همت کند
امام جمعه شهرستان طبس گفت: توصیه ام به استاندار جدید این است که اهل تعامل باشد، دیدگاه های جناحی را ترجیح ندهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم مهاجریان مقدم امام جمعه طبس در گفتگو با خاورستان؛ اظهارکرد: خوشبختانه پرویزی استاندار خراسان جنوبی؛ با آن دیدگاه های افراطی که داشت، از خراسان جنوبی می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛, , خاورستان؛, خاورستان؛,

 

,

وی افزود: با توجه به پیگیری هایی که خودم و همچنین از طریق نماینده مجلس و سایر افراد موثر در زمینه توجه دادن به وزیرکشور داشته ام، نیرویی برای استانداری خراسان جنوبی انتخاب شد که متعادل، اهل تعامل و تقریبا ارزشی است.

,

 

,

امام جمعه شهرستان طبس با اشاره به اینکه باید مسائل استان از طریق نخبگان به استاندار جدید منتقل شود گفت: توصیه ام به استاندار جدید این است که اهل تعامل باشد، دیدگاه های جناحی را ترجیح ندهد و به نظرات نخبگان و بخصوص نمایندگان مردم در مجلس که نسبت به وضعیت استان شناخت دارند و برای پیشرفت استانشان دلسوزند توجه کند.

,

 

,

مهاجریان مقدم اذعان کرد: به برخی از مسئولین گفته ام که در اولین فرصت پس از انتصاب استاندار جدید خراسان جنوبی، زمانی برای دیدار مسئولان و نخبگان طبس با استاندار تعیین شود تا با معرفی و بیان مسائل ومشکلات شهرستان طبس، استاندار ذهنیت درستی نسبت به این شهرستان داشته باشد تا افراد خاصی این ذهنیت را مخذدوش نکنند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه طبس یک شهرستان فرهنگی و دارالمومنین است که با توجه به وجود بارگاه منور حسین ابن موسی الکاظم (ع) در این شهرستان باید بیشتر در زمینه فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد اظهارکرد:از جمله مسائل اولویت دار در طبس مسائل فرهنگی است، اما متاسفانه هم اکنون برای برگزاری همایش های فرهنگی و معنوی در این شهرستان سالنی وجود ندارد.

,

 

,

وی بیان کرد: درواقع شهرداری یک سالن را در حال ساخت دارد که به دلیل کمبود اعتبار نیمه کاره مانده است.

,

 

,

امام جمعه شهرستان طبس گفت: نیروگاه برق طبس هم در حال انجام است اما کارها کند و متوقف شده در حالی که این نیروگاه نه برای طبس بلکه برای تولید برق سراسری کشور مفید است و حداقل 5 هزار اشتغال ایجاد می کند.

,

 

,

مهاجریان مقدم جداشدن 6 ایستگاه راه آهن از طبس را از دیگر دغدغه ها ونگرانی مردم این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان وعده داده اند که کارخانه کک طبس امسال راه اندازی شود، ولی با توجه به وجود مشکلات از جمله تامین اب و برق به نظر می رسد این وعده عملی نخواهد شد.

,

 

,

وی اظهارکرد: کارخانه سیمان و کانسرام طبس هم به دلیل نبود اعتبار و سایر مشکلات تعطیل شده وتعداد زیادی از کارگران بیکار شدند و مدت هاست که حقوق نگرفته اند.

,

 

,

امام جمعه شهرستان طبس گفت: پروژه فاضلاب شهری طبس نیز مدت هاست مسکوت مانده در حالی که اجرای این پروژه بسیار مفید است و با توجه به کمبود آب در طبس، پساب آن می تواند کمک خوبی در حوزه کشاورزی باشد.

,

 

,

مهاجریان مقدم بیان کرد: زمینه برای سرمایه گذاری در طبس وجود دارد، ولی همکاری ها و هماهنگی ها برای واگذاری زمین، تسهیلات و ... نیست، در حالی که باید برای سرمایه گذاران و تشویق آنها دلگرمی ایجاد شود.

,

 

,

وی افزود: مدیریت عالی استان باید همت و کمک کند تا مشکلات استان و همچنین شهرستان طبس بخصوص در حوزه تولید و ایجاد اشتغال مرتفع شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه