اخبار داغ

رئیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک:

رفع گره های ترافیکی در اندیمشک / کاهش ۱۰۰ درصدی حوادث فوتی

رفع گره های ترافیکی در اندیمشک / کاهش ۱۰۰ درصدی حوادث فوتی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک اندیمشک گفت: با همکاری که راهنمایی و رانندگی شهرستان با تمام نهاد های مرتتبط با ترافیک و فرماندهی انتظامی حوادث منجر به فوت کاهش ۱۰۰ درصدی داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اندیمشک جوان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک گفت: با همکاری که راهنمایی و رانندگی شهرستان با تمام نهاد های مرتتبط با ترافیک و فرماندهی انتظامی حوادث منجر به فوت کاهش ۱۰۰ درصدی داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اندیمشک جوان,

 سرگرد سعید رحیمی گفت: اجرای طرح های روشنایی معابر و خیابان ها نقش قابل توجهی در کاهش این آمار داشته است.

,

وی در ادامه گفت: کاهش ۱۰۰ درصدی حوادث رانندگی منجر به فوت در اندیمشک یک موفقیت بزرگ است و تمام تلاس و سعی همکاران در آسایش و امنیت شهروندان است.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک افزود: نقاط حادثه خیز در گوشه و کنار شهر مانند کند روی کوی ولایت و کوی امیر احیاء شده اند و تاثیر مناسبی در کاهش حوادث رانندگی داشته است.

,

وی افزود: نکته مهمتری که امروز از اولویت های ماست ارتقاء فرهنگ رانندگی است و ارتقاء این فرهنگ نقش موثری در رانندگی خواهد داشت .

,

سرگرد رحیمی در بخش دیگری گفت: استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله آموزش و پرورش ، دانشگاه ها، نهاد های دولتی و رسانه را نباید فراموش کنیم و در آینده از این ظرفیت ها بیشتر استفاده خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه