اخبار داغ

مدیر عامل نمایشگاه های استان مرکزی خبر داد؛

گشایش نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در اراک

گشایش نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در اراک
مدیر عامل شرکت نمایشگاههای استان مرکزی از گشایش شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ،سیستم های سرمایشی و گرمایشی ، تاسیسات ، ماشین آلات و صنایع وابسته از امروز در اراک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی جهان میرزایی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛گفت: شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ،سیستم های سرمایشی و گرمایشی ، تاسیسات ، ماشین آلات و صنایع وابسته روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه در محل نمایشگاه های بین المللی غرب ایران آغاز به کار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

جهان میرزایی اظهار کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۱ شهریورماه دایر می شود.

,

 وی ادامه داد: بیش از ۷۰ شرکت کننده شامل شرکت های مرتبط با حوزه ساختمان، انبوه سازی، آسانسور و پله برقی، سرمایش و گرمایش، شیرآلات، لوله و... و نمایندگی های شرکت های داخلی، خارجی مرتبط محصولات خود را عرضه می کنند.

,

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای استان مرکزی افزود: این نمایشگاه  با هدف ایجاد فرصتی مناسب جهت نمایش آخرین دستاوردها و فن آوری های نوین این عرصه ها و خدمات مربوطه و فراهم نمودن زمینه لازم جهت مبادلات علمی،تخصصی و اقتصادی برگزار می شود.

,

وی ادامه داد: همچنین همزمان با این رویداد ۱۳ کارگاه آموزشی و سمینار تخصصی با موضوعات مرتبط توسط اساتید به نام استانی و کشوری برگزار  خواهد شد.

,

جهان میرزایی گفت: همچنین دومین نمایشگاه بین المللی نمایشگاه آلومینیوم ایران نیز در تاریخ یاد شده با حضور بیش از ۶۰ شرکت مرتبط صنعت آلومینیوم، پروفیل و مواد اولیه این صنعت در فضایی به وسعت ۳۰۰۰ مترمربع با هدف ایجاد بستر مناسب جهت انعقاد تفاهم نامه های تجاری میان شرکت های حاضر در نمایشگاه و متخصصین این حوزه برگزار می‌شود .

,

وی ادامه داد: همزمان با این رویدادها اولین نمایشگاه HSE و چهارمین نمایشگاه صنعت برق ، آب و فاضلاب نیز با رویکرد بهینه سازی مصرف انرژی و حضور واحد های مرتبط با سلامت و ایمنی ، سازمان محیط زیست و شرکت پتروشیمی اراک و شرکت های مرتبط برگزار خواهدشد.

,

 علاقمندان و بازدیدکنندگان می توانند جهت بازدید این نمایشگاه ها از ساعت ۱۶ الی ۲۲ روز بیست و هفتم لغایت سی و یکم شهریورماه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه