اخبار داغ

مشاور ارشد رقیب اردوغان:

تنها اسرائیل و دولت کنونی ترکیه موافق رفراندوم بارزانی هستند!

تنها اسرائیل و دولت کنونی ترکیه موافق رفراندوم بارزانی هستند!
در حالی که اردوغان از تشکیل جلسه شورای امنیت ترکیه برای بررسی مساله رفراندوم بارزانیستان خبر داده و گفت که بارزانی واکنش ما را در ۳۱ شهرویور خواهد دید؛ اما جناح مخالف همچنان نسبت به صداقت ادعاهای دولت ترکیه در مورد مخالفت با استقلال بارزانیستان مشکوک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازتبریز بیدار ،در حالی که اردوغان از تشکیل جلسه شورای امنیت ترکیه برای بررسی مساله رفراندوم بارزانیستان خبر داده و گفت که بارزانی واکنش ما را در ۳۱ شهرویور خواهد دید؛ اما جناح مخالف همچنان نسبت به صداقت ادعاهای دولت ترکیه در مورد مخالفت با استقلال بارزانیستان مشکوک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار ،,


امید اوزداغ روز گذشته در شبکه هالک تی وی که متعلق به حزب جمهوری خلق است در اظهاراتی قابل تامل دولت ترکیه و دولت اسرائیل تنها حامیان استقلال بارزانیستان دانست.

,
,


او با بیان این که دولت ترکیه به راحتی توان متوقف کردن جریان رفراندوم را دارد اما اقدامی نمیکند گفت: بستن مرز هابور، عدم اعزام سرکنسول به اربیل و متوقف کردن پروازها به بارزانیستان سه کاری است که با انجام آن بارزانی که با کمک ترکیه به حیات خود ادامه میدهد مجبور به متوقف کردن مساله رفراندوم خواهد شد.

,
,


اوزداغ سیاست های آنکارا در قبال مساله استقلال بارزانیستان را در حالی که تهران، بغداد و دمشق به صورت جدی با این مساله مخالف هستند در حد شوخی کردن با ملت ترکیه دانست.

,
,


او تاکید کرد: پس از عراق و سوریه که دولت های پ.ک.ک تشکیل شود جنگ های خونین خاورمیانه به داخل ترکیه صادر خواهد شد و این در حالی است که برخی از سیاستمداران عدالت و توسعه بی شرمانه از این رفراندوم حمایت میکنند.

,
,

انتهای پیام/ 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه