اخبار داغ

استاندار آذربایجان غربی:

وحدت ملی در سایه امنیت مرز ممکن است/ لزوم توجه به کشاورزی منطقه

وحدت ملی در سایه امنیت مرز ممکن است/ لزوم توجه به کشاورزی منطقه
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه وحدت ملی تنها در سایه امنیت مرز ممکن است، گفت: سرمایه گذاری در مناطق مختلف ضامن اشتغالزایی دائم برای جوانان به شمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اروم نیوز،قربانعلی سعادت در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مرزهای ما امن هستند. با هیچ کجای کشور قابل مقایسه نیستیم و انسجام و وحدت ملی در استان حاکم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: آمادگی کامل برای مقابله با همه توطئه های دشمنان در آذربایجان غربی وجود دارد.

,


استاندار آذربایجان غربی، نبود سرمایه گذاری برای ارتقای صنعت کشاورزی را مشکل اصلی در این زمینه برشمرد و تصریح کرد: نبود سرمایه گذاری باعث شده تا مردم به کشاورزی سنتی روی آورند.

,
,


وی، ارتقای بخش کشاورزی را نجات دهنده مردم دانست و ابراز کرد: هیچ بهره وری در این بخش برای مردم و استان نداریم و به همین دلیل نیازمند توجه ویژه در این خصوص هستیم.

,
,


سعادت، تامین بودجه برای اتمام پروژه های نیمه تمام را خواسته اصلی مدیریت استان دانست و تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی ها، در همه دهستان های مرزی واحدهای اشتغالزایی ایجاد می شود و برای اولین بار از محل درآمدهای بازارچه مرزی پیرانشهر در این منطقه واحدهای اشتغالزایی ایجاد خواهد شد تا سرمایه گذاران بتوانند برای اشتغالزایی منطقه تلاش کنند.

,
,


وی، در پایان سخنان خود ابراز داشت: پیشنهاد می دهیم تا تسهیلات هزار میلیارد ریال برای کارخانجات کنسانتره منطقه ارائه شود تا بحث خرید محصولات مازاد کشاورزان نیز انجام شود و به این ترتیب پاسخگوی کشاورزان نیز باشیم.
انتهای پیام/
 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه