اخبار داغ

فرماندار اسدآباد تأکید کرد:

برای ادامه و تکمیل کتابخانه استاندارد پیمانکار جدیدگرفته شود

برای ادامه و تکمیل کتابخانه استاندارد پیمانکار جدیدگرفته شود
فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به نیمه تمام بودن کتابخانه استاندارد و تعطیلی پروژه در طی دو سال، گفت: باتوجه به اینکه راه و شهرسازی متولی ساخت این کتابخانه است، باید نسبت به انعقاد قرارداد دو سال اقدام کند و البته نسبت به انتخاب پیمانکار دیگری اقدام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال؛ حسین افشاری در انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد با اشاره به مدیریت خوب خانم زارعی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان، اظهار کرد: ایشان از افتخارات جامعه زنان در عرصه مدیریتی است و قابل قیاس با مدیران قبلی این حوزه که ضعیف عمل کردند، نیستند و باید این را به جامعه زنان تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال؛ ,

وی با اشاره به اینکه در تکمیل و ساخت دو پروژه عمرانی در حوزه کتابخوانی در اسدآباد، آنچه در اختیار فرمانداری و کتابخانه بوده انجام شده، گفت: البته تخصیص اعتبارات منوط به تحقق درآمدهای دولت است که هنوز این امر صورت نگرفته است.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد در حوزه کتاب و کتابخوانی نیز گفت: اگرچه وسایل ارتباطات و تکنولوژی در سطح جامعه روبه رشد بوده اما هیچ وسیله ای جای کتاب را برای فرهیخته شدن انسان نمی‌گیرد و باید برای ارتقاء فرهنگ کتابخوانی بیش از پیش تلاش شود.

,

وی با اشاره به نیمه تمام بودن کتابخانه استاندارد و تعطیلی پروژه در طی دو سال، گفت: باتوجه به اینکه راه و شهرسازی متولی ساخت این کتابخانه است، می‌طلبد که هرچه زودتر با انتخاب پیمانکار دیگری ساخت کتابخانه را آغاز کند.

,

اهداء بیش از 5هزار جلد کتاب به کتابخانه‌ها در هفته دولت

,

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد با ارائه گزارشی از فعالیت کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: این شهرستان 6 باب کتابخانه دارد که 3 هزار و 250 نفر در آن عضو هستند و از این تعداد 1790 نفر خانم و مابقی مرد هستند.

,

مهدی مرادیان تمجید تصریح کرد: بیش از 47 هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان وجود دارد که 1100 نسخه آن مخصوص کودکان است.

,

وی با اشاره به اهدای کتاب از کتابخانه ملی و قلم چی، گفت: مجموعا" 5 هزار و 900 نسخه کتاب به ارزش ریالی 60 میلیون به این کتابخانه ها اهداء شده است.

,

سهم بخش مرکزی اسدآباد تنها 3 کتابخانه با 15 روستاست

,

بخشدار مرکزی اسدآباد هم توسعه فرهنگی جوامع را در گرو احداث کتابخانه‌ و تشویق به امر کتابخوانی خواند و اظهار کرد: دربخش مرکزی اسدآباد 68 روستا وجود دارد که سهم این بخش تنها 3 باب کتابخانه است و این سهم کمی است.

,

علی ترابی با اشاره به ایجاد کتابخانه در روستاهای بالای 1500 نفر جمعیت، گفت: در این بخش 15 روستا بالای 1500 نفر جمعیت است که می طلبد با توجه به کمبود اعتبارات از فضاهای بلااستفاده این روستاها برای ایجاد کتابخانه استفاده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه