اخبار داغ

رئیس مجلس شورای اسلامی در ارومیه:

آمریکا به تار و پود برجام عمل نکرده است/مناطق آزاد تجاری به محل امن صادرات تبدیل شود

آمریکا به تار و پود برجام عمل نکرده است/مناطق آزاد تجاری به محل امن صادرات تبدیل شود
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها مدعی عمل نکردن ایران به روح برجام هستند در حالی که خودشان حتی به تار و پود برجام هم پایبند نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،علی لاریجانی در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: در سال های گذشته در مبارزه با تروریسم ایران تنها بود اما اکنون تمامی کشورهای منطقه به این نتیجه رسیده اند که راه ایران، راه درستی است‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: در موارد هسته ای نیز برخی احساس می کردند ایران مسیر اشتباهی را می پیماید در حالی که در این قضیه هم تصمیمات درستی اتخاذ شده است.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی، در ادامه با اشاره به بدعهدی های آمریکا در خصوص برجام، تاکید کرد: میگویند ایران روح برجام را اجرا نکرده است، باید در جواب گفت شما حتی به تار و پود برجام نیز عمل نکرده اید!

,

وی اضافه کرد: در چند سال گذشته رفتار ایران، رفتار سنجیده ای بوده و جایگاه آن ترفیع یافته است.

,

لاریجانی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به موضوعات مربوط به آذربایجان غربی، بیان داشت: کشاورزی محور توسعه این استان است اما برای اثرگذاری مناسب باید از سنتی به مدرن تبدیل شود.

,

وی افزود: مدیران استان آذربایجان غربی دردمندانه به دنبال هموار کردن مشکلات اقتصادی هستند و در این میان این موضوع بسیار مهم است که در بحث‌های کلان کشوری به وفاق برسیم و این در حالی است که عقاید مختلفی نیز بین صاحب نظران وجود دارد اما دولت و مجلس به عنوان دو قوه مهم به دنبال انجام دادن تکالیفشان هستند.

,

وی، اضافه کرد: توسعه روستایی یکی از موارد مورد توجه قرار گرفته در سال های اخیر است که باید همچنان در سال های آتی نیز به آن توجه شود.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به درخواست از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تخصیص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به منظور توسعه روستایی در کشور، اذعان داشت: آذربایجان غربی استانی است که باید در کنار کشاورزی به مقوله صنعت آن نیز توجه شود تا شاهد رونق بخش های مختلف آن باشیم.

,

وی، خواستار توجه جدی مسئولین به امر صادرات به جای واردات بی رویه شده و گفت: متاسفانه مناطق آزاد کشور به محل واردات تبدیل شده اند؛ باید این مناطق را به مناطق امن برای صادرات تبدیل کنیم.

,

لاریجانی، مسئله آب را یکی از حساس ترین مسائل در کشور برشمرد و عنوان کرد: اگر به مسئله آب توجه نشود نمی توانیم در انجام برنامه های خود توفیقی داشته باشیم.

,

وی، همچین بر لزوم مهندسی وضعیت کشت در استان اشاره کرد و ابراز داشت: ۹۰ درصد از آب در بخش کشاورزی مصرف می شود، باید آبیاری نوین را در کشور توسعه دهیم‌‌.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی، در پایان سخنان خود، بر لزوم چابک سازی دولت تاکید کرد و گفت: آذربایجان غربی استان حساس و مهمی است که باید محور توسعه آن فعال تر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه