اخبار داغ

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب:

کمک آلمان و فرانسه به صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران/ هفته دفاع مقدس، فرصتی برای یادآوری رشادت های رزمندگان است

کمک آلمان و فرانسه به صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران/ هفته دفاع مقدس، فرصتی برای یادآوری رشادت های رزمندگان است
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: در دوران دفاع مقدس، مدعیان حقوق بشر و کشورهایی مانند آلمان و فرانسه، بمب و تجهیزات نظامی و جنگی در اختیار رژیم صدام قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، احمد علی اسدپور در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در میاندوآب با تاکید بر گرامیداشت این ایام، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس، یادآور خاطرات و رشادت های رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب با بیان اینکه برخی کشورها مانند آلمان و فرانسه بمب و تجهیزات نظامی در اختیار صدام برای استفاده علیه ایران قرار دادند، افزود: همه دنیا مستقیم و غیرمستقیم از صدام در جنگ علیه ایران حمایت می کردند ولی ایران اسلامی به تنهایی در مقابل آنها ایستاد.

,

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، مدعیان حقوق بشر بمب و تجهیزات نظامی و جنگی در اختیار رژیم صدام قرار دادند، گفت: صدام با استفاده از تجهیزاتی که دشمنان انقلاب و نظام در اختیارش قرار داده بودند، جنایت های جنگی مرتکب شد که نمونه آن بمباران شیمیایی سردشت بود.

,

اسدپور با اشاره به اینکه باید هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و آن را زنده نگه داریم، تصریح کرد:  هشت سال جنگ تحمیلی، تنها جنگی در تاریخ ایران بود که حتی یک وجب از خاک ما به دست بیگانگان نیفتاد.

,

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب اظهار کرد: امروز وظیفه داریم تا در راستای پاسداشت مقام شهدا، جانباران، ایثارگران و رزمندگان اسلام که عزت و آبروی ما هستند؛ گام برداشته و از خاطرات آنها استفاده کنیم.

,

وی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی، افزود: هفته دفاع مقدس، مقدمه ای برای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی بوده و باید در این ایام یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه