اخبار داغ

انتظار بازیکن دلواری تیم ملی برای حمایت مسئولین استان

انتظار بازیکن دلواری تیم ملی برای حمایت مسئولین استان
حسن صفری بهترین مدافع تیم ملی هفت نفره کشور در مسابقات جهانی آرژانتین باعث افتخار شهرستان تنگستان از دیار سردارجنوب شهید رئیسعلی دلواری و بندر عامری در بخش دلوار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ حسن صفری  بازیکن دلواری مدافع تیم ملی هفت نفره ایران در گفتگو با خبرنگار سپاس -دلوار گفت: از اینکه یکی از بازیکن تیم ملی  کشورمان در بالاترین  این عرصه ورزشی  فعالیت دارم افتخار می کنم وامیدوارم این روند موفقیت ها درهمه عرصه های مختلف ورزشی ادامه پیداکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ , .,

وی افزود: متاسفانه تیم ملی کشورمان در دور اول مسابقات مقابل روسیه قهرمان دوره قبل شکست خورد اما در بازی های بعد مقابل آرژانتین و پرتغال مقتدرانه پیروز شدیم و به دور بعد راه یافتیم که این پیروزی ها را تقدیم همه جوانان ایران می کنیم.

,

, ,

صفری از حمایت های مردمی در زمینه فراهم نمودن شرایط حضور وی در این مسابقات و اردوهای آماده سازی تیم ملی قدردانی کرد و افزود: امیدوارم نهادهای متولی ورزش در استان بوشهر نیزحمایت های خود را نسبت به این عرصه و بازیکنان این تیم دریغ نکنندوهنوزمنتظر حمایت های بیشتری از متولیان ورزش در استان هستیم.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد:از همه کسانی که برای من زحمت کشیدند، از خانواده تا تمام مربی ها، دوستانم در بندر عامری و شهر دلوار و رسانه های استان که برایم سنگ تمام گذاشتند تشکر میکنم.

, وی در پایان خاطر نشان کرد:از همه کسانی که برای من زحمت کشیدند، از خانواده تا تمام مربی ها، دوستانم در بندر عامری و شهر دلوار و رسانه های استان که برایم سنگ تمام گذاشتند تشکر میکنم.,

, , ,

, , ,

/ انتهای پیام

, / انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه