اخبار داغ

پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی تعریض جاده ماکو-مرگنلر

پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی تعریض جاده ماکو-مرگنلر
تعریض جاده ماکو-مرگنلر از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی برخوردار بوده و تعریض ۵ کیلوتر آن به پایان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران،احداث بزرگراه گیت ورودی منطقه ازاد تا بازرگان یکی از پروژه های راه سازی سازمان منطقه ازاد می باشد که عملیات اجرایی آن از خرداد ماه ۹۵ اغاز شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرزداران,

طول مسیر این پروژه ۸۵ کیلومترمی باشد که شامل ۲ فاز است (فاز اول ۴/ ۳۸ کیلومتر (مرگنلر – ماکو)، فازدوم ۶/ ۴۶ کیلومتر   و هزینه بر آورد شده کل پروژه  ۶۵۰ میلیارد ریال می باشد .

,

هدف از اجرای این پروژه تسهیل و تسریع حمل و نقل جاد های با توجه به عبور روزانه حدود ۱۰۰۰ دستگاه وسیله نقلیه سنگین از این مسیر میباشد.

,

با توجه به اعلام روابط عمومی سازمان منطقه ازاد تجاری در سایت رسمی این سازمان این پروژه تا پایان سال ۹۶ به اتمام خواهد رسید.

,

فاز اول این پروژه که حدود ۳۸/۴ کیلومتر (مرگنلر – ماکو ) میباشد ؛ از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی زیر سازی ، پل سازی ، زه کشی و مستحکم سازی زمین برخوردار است .

,

طبق گفته حسین فروزان مدیر عامل سازمان منطقه ازاد تجاری در سال گذشته ” تعریض جاده مرگنلر به ماکو و چهار باندی کردن این مسیر در سال جاری از سوی منطقه آزاد ماکو اجرایی می‌شود” که با اجرایی شدن این طرح اکنون تعریض ۵ کیلومتر از این مسیر به اتمام رسیده و اسفالت ریزی و خط کشی شده است .

,

لازم به ذکر میباشد در این ۵ کیلومتر به اتمام رسیده ، فقط طرح ۴ بانده کردن این جاده ۵ کیلومتر به اتمام رسیده و برای تکمیل بزرگراه قرار است ۲ باند دیگر در طرف دیگر جاده احداث شود .  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه