اخبار داغ

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان:

۵۹ پروژه مدرسه سازی در لرستان در دست اجراست/ برگزاری ۱۹ جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان

۵۹ پروژه مدرسه سازی در لرستان در دست اجراست/ برگزاری ۱۹ جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان گفت: این مجمع در حاضر ۵۹ پروژه شامل ۱۶۸ کلاس درس با زیربنای ۲۶ هزار و ۷۲۳ مترمربع در دست اجرا دارد که تا پایان سالجاری تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، محمدعلی رضوی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تاکنون ۱۹ جشنواره استانی در راستای تکریم خیرین مدرسه ساز لرستان برگزار کردیم و علاوه بر اینها از شش سال قبل تاکنون جشنواره های شهرستانی را نیز همه ساله همزمان با سراسر کشور برگزار می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان اینکه این مجمع چهار همایش لرستانی های مقیم تهران را برگزار کرده است، عنوان کرد: همایش چهارم به صورت ملی برگزار شد و چند خیر از خارج از کشور نیز در این جشنواره شرکت کردند.

,

 

,

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان با اشاره به اینکه کل تعهدات خیرین مدرسه ساز استان تا پایان سال گذشته ۲۹۴ میلیارد و ۱۲۹ میلیون و ۱۱ هزار تومان بوده است، ادامه داد: تعهدات ما برای سالجاری ۱۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است.

,

 

,

رضوی با بیان اینکه بنیاد قلم چی دو پروژه در دورود و اشترینان با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تقبل کرده است، تصریح کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان تا پایان سال گذشته ۲۸۱ پروژه شامل هزار و ۹۲ کلاس درس با زیربنای ۱۰۸ هزار و ۱۲۵ مترمربع به صورت خیرساز و مشارکتی ساخته و تحویل آموزش و پرورش لرستان داده است.

,

 

,

وی افزود: طی سالجاری و تا پایان هفته دولت ۱۱ پروژه با زیربنای هفت هزار و ۲۴۲ مترمربع تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده ایم.

,

 

,

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان خاطرنشان کرد: این مجمع در حاضر ۵۹ پروژه شامل ۱۶۸ کلاس درس با زیربنای ۲۶ هزار و ۷۲۳ مترمربع در دست اجرا دارد که تا پایان سالجاری تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد.

,

 

,

رضوی با بیان اینکه شش پروژه از این ۵۹ پروژه را بنیاد علوی با اعتبار ۶۵۱ میلیون تومانی تقبل کرده است، یادآور شد: ۱۱ پروژه را برکت می سازد که البته از سال ۸۹ تاکنون بنیاد برکت یکی از بهترین خیرین ما بوده و ۳۱ پروژه ساخته و تحویل داده است.

,

 

,

وی عنوان کرد: قرارگاه خاتم النبیا(ص) نیز یکی دیگر از خیرین حقوقی ماست که ۲۰ پروژه در نورآباد و کوهدشت ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده است.

,

 

,

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان با بیان اینکه این مجمع ۸۲۳ عضو دارد، ادامه داد: ۱۲۳ زن، ۶۵۶ مرد و ۴۴ خیر حقوقی اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان را تشکیل می دهند.

,

 

,

رضوی تصریح کرد: یک برنامه تلویزیونی به نام "مهر گردون" در رابطه با محرومیت ها و خیرین تهیه کردیم که ۲۶ قسمت آن آماده پخش است و بزودی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه