اخبار داغ

رئیس شورای شهر الیگودرز:

شهردار جدید الیگودرز درهفته جاری معرفی می شود

شهردار جدید الیگودرز درهفته جاری معرفی می شود
رئیس شورای شهر الیگودرز گفت: پس از بررسیها و تجزیه وتحلیل برنامه های کاندیداهای شهرداری قطعا در هفته جاری شهردار جدید معرفی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،علی محمد ملک محمودی،رئیس شورای شهر الیگودرز گفت: برنامه های افراد غیر بومی و بومی متعددی  جهت انتخاب شهردار الیگودرز تجزیه، تحلیل وبررسی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی ادامه داد: با توجه به جلسات اعضای شورای شهر قطعا در هفته جاری شهردارجدید معرفی می شود.

,

 

,

ملک محمودی به معیارهای انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر اشاره کرد و اظهار داشت: برای شهرداری الیگودرز بایدفردی انتخاب شود که دارای تجربه کافی ولازم  باشد و در واقع اشراف کامل به مصالح وقواعد شهری داشته باشد.

,

 

,

رئیس شورای شهر الیگودرز اضافه کرد:با توجه به چالشهایی که درشهرداری الیگودرزوجود دارد باید برنامه ها درجهت رفع این چالشها و مشکلات باشد و همچنین شهردار باید برنامه های شورا شهررا  در جهت ارائه خدمات بهتر عملی کند.

,

 

,

وی به انتخاب اول شورای شهر الیگودرز اشاره کرد: موسویان ( شهردار ازنا ) از بین 18  کاندیدای شهرداری بدلیل برنامه های که ارائه داد نظراعضای شورای شهر را در جهت ارائه خدمات وکمک به وضعیت شهرداری تامین کند ولی  نسبت به اعتماد شورای شهر الیگودرز بدعهدی نمود و در حقیقت به خودش ضرر واردکرد.

,

 

,

ملک محمودی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر این که برای جلوگیری از تکرار این  بدعهدی شورای شهر چه اقدامی انجام خواهد داد گفت: هم اکنون بررسی جهت انتخاب شهردار با  دقت بیشتری انجام می شود و مجموعه اعضای شورای شهر با عهد وپیمان که با مردم بسته اند تا پایان چهار سال بر این عهد پیمان استوار هستند مهمترین هدف و انگیزه  همه اعضای شورای شهرخدمت به مردم است.

,

 

,

وی اظهار داشت: هم اکنون همه کاندیدای شهرداری الیگودرز هستند افرادی خلاق مجرب و کارآمد هستند ولی اعضای شورای شهر سکاندار شهرداری الیگودرز را به  بهترین فرد خواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه