اخبار داغ

صرفا جهت اطلاع مسئولان شهرستان؛

نابسامانی چندین ساله وضعیت آب شرب شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور

نابسامانی چندین ساله وضعیت آب شرب شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور
گلایه مندی شهروندان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور از وضعیت فعلی آب شرب شهرستان قلعه گنج اما مسئولان مربوطه به این موضوع توجه جدی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از جازموریان بسیاری از شهروندان قلعه گنجی از وضعیت آب شرب محلات خود بدلیل غیر استاندارد بودن وقطعی مکرر آن گلایه مند هستند و می گویند با وجو اینکه نبود آب شرب سالم و قابل شرب مشکل چندین ساله و یک مشکل همگانی در شهرستان است اما مسئولان مربوطه توجه جدی به این موضوع ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جازموریان , جازموریان ,

آب شرب شهرستان قلعه گنج بیش از یک سال است که داری مزه ای شور و غیر قابل شرب است و استانداردهای لازم برای مصارف روزمره شهروندان را ندارد.

,

با انتخاب شهرستان قلعه گنج بعنوان شهر الگو اقتصاد مقاومتی کشور و ورود بنیاد مستضعفان به این شهرستان جهت محرومیت زدائی سبب شده است که تجربه ای نو در محرومیت زدائی در جنوب استان کرمان مطرح شود.اما متاسفانه باید گفت «صدای دهل از دور خوش است».

,

حال در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور شهروندانش هنوز از آب غیر قابل شرب استفاده می کنند و مردمش هنوز در تابستان با مشکل افت ولتاژ برق دست و پنجه نرم می کنند و این شهروندان با وجود بیمارستان ۳۲ تختی هنوز برای درمان بیماری خود راهی شهرها واستان های همجوار هستند و برای کار و امرار معاش نیز هنوز راهی استان های همجوار هستند.

,

تعدادی از شهروندان محلات قلعه گنج بیان کردند: موضوع نبود آب شرب مناسب را بارها به فرمانداری و اداره آب و فاضلاب شهری قلعه گنج مطرح کرده ایم و مشکل خود را به گوش مسئولان رسانده ایم و حتی بارها از طریق رسانه های مختلف نیز این موضوع بیان شده است اما گویی گوش مسئولان بدهکار نیست و هر بار وعده های بدون عمل و اجرا می دهند.

,

یکی از شهروندان محله حسین آبادقلعه گنج  در این رابطه اظهار کرد: آب شرب محله ما بیشتر از آنکه رنگ آب قابل شرب(صاف، زلال ، بی رنگ ، بی بو)داشته باشد رنگی همانند آبلیمو داشت که این موضوع تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان قلعه گنجی می باشد.

,

یکی دیگر از شهروندان نیز در ادامه به ما گفت : علاوه بر کیفیت نامطلوب و قطعی مکرر آب نبود نظارت بر کنتور نویسی و مبالغ قبض من درآوردی و بدون قرائت شماره کنتور جای تعجب وتاسف داره.

,

مردم شهرستان قلعه گنج با انتقاد از وضعیت رنگ و مزه آب شرب این شهرستان عنوان کردند:گل آلود بودن و شور بودن آب شرب شهروندان قلعه گنجی فقط مربوط به زمان خاصی نبوده و ما هر ساله با این وضعیت مواجه هستیم که با مشاهده این وضعیت بعید می دانیم که بر روی این اب تصویه ای صورت گیرد.

,

از آنجا که سلامتی و آب آشامیدنی قابل شرب حق همه شهروندان شهر الگو اقتصاد مقاومتی کشور است میطلبد که مسئولین اقدام جدی در این باره انجام دهند.

,

به گزارش جازموریان؛ شهروندان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند اما می توان گفت هیچ کدام از آنها به اندازه نبود آب آشامیدنی بهداشتی و قابل شرب برای شهروندان مشکل ساز نبوده است.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه