اخبار داغ

اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان به اماکن ورزشی دهگلان

اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان به اماکن ورزشی دهگلان
نماینده قروه ودهگلان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار برای اماکن ورزشی دهگلان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل ورزش و جوانان کردستان و فرماندار دهگلان از مجموعه شهید علیزاده و چمن ورزشی این شهرستان بازدید نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا،,


 در این بازدید علی محمد مرادی نماینده شهرستانهای قروه و دهگلان اظهار داشت: با اطلاع از تعطیلی چمن ورزشی فوتبال دهگلان با دعوت از مدیر کل ورزش و جوانان کردستان کارهای این مجموعه تسریع خواهد شد.


 وی افزود: برای اتمام و تکمیل این  پروژه ملبغ  4 میلیارد و نیم اختصاص داده شده است تا جوانان شهرستان با آرامش و بدون دغدغه ورزش را ادامه داده و استعداد ورزشی شهرستان شکوفا شود.


 مرادی در ادامه گفت:با اعتبار در نظر گرفته شده سال آتی این مجموعه تکمیل خواهد شد و جوانان می توانند استفاده بهینه از آن ببرند.


 نماینده دهگلان و قروه در جواب خبرنگار ما در مورد رسیدگی و کمک به هیئت های ورزشی دهگلان گفت: مبلغ 7 میلیون تومان به هیئت  فوتبال دهگلان کمک نموده است.



 در ادامه جولائی مدیر کل اداره ورزش و جوانان کردستان  گفت: با توجه به اینکه زمین چمن فوتبال دهگلان از بهترین چمن های که شامل پیست بوده و برای اولین بار در شهرستان دهگلان انجام می گیرد.


 وی افزود: این چمن طبیعی برای جوانان شهرستان که مبلغ یک میلیارد تومان از منابع ارزش افزوده برای آن در نظر گرفته شده  و در سال 97 افتتاح خواهد شد.


 در ادامه نظری فرماندار دهگلان گفت: امکانات و فضای ورزشی یکی از نیازمندی های شهرستان دهگلان بوده و هیچگونه زمین ورزشی غیر از زمین ورزشی  روستای قروچای در شهرستان وجود ندارد.


نظری افزود: امسال مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل ارزش افزوده، تملک دارائیها و ملی در نظر گرفته شده و امیدواریم که سازمان برنامه و بودجه استان و کشور بیشتر توجه کنند  زیرا با گذشت 6 ماه ازسال هیچگونه تخصیصی در این زمینه پرداخت نشده است.


 وی در ادامه گفت: باید تلاش شود تخصیص یک میلیارد تومانی که توسط اداره کل ورزش وجوانان برای چمن در نظر گرفته شده بتوانیم زمین چمن را تکمیل نماییم و بتوانیم بخشی از خواسته ها ی جوانان را پاسخگو باشیم.

 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه