اخبار داغ

دیدار نعمتی با منصوریان و هیات مدیره استقلال

دیدار نعمتی با منصوریان و هیات مدیره استقلال
عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش و مجلس، گفت: برای خروج باشگاه استقلال از بحران دیدارهایی با سرمربی این تیم و اعضای هیأت مدیره آن و همچنین معاون وزیر ورزش داشته و به بررسی این موضوع پرداختم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط بحرانی که باشگاه استقلال در آن قرار گرفته و به منظور حل این معضل دیدار و گفت‌وگویی با علیرضا منصوریان و اعضای هیأت مدیره این باشگاه و همچنین معاون وزیر ورزش داشتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: امروز نه تنها باشگاه استقلال بلکه باشگاه پرسپولیس نیز با شرایط خاصی مواجه است و ما شاهد هستیم قراردادهایی با مبلغ چند میلیارد با بازیکنان این دو تیم بسته شده که معلوم نیست چگونه قرار است پرداخت شود.

,

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از واگذار نشدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، اظهار داشت: ماندن این دو باشگاه در شرایط فعلی باعث شده تا یک روز پرسپولیس دچار بحران شود و یک روز استقلال. 

,

«موضوع نشست، رفتن یا ماندن منصوریان نبود و بحث اصلی ما حل مشکل به شکل کارشناسی و فنی بود. نمی‌توانم درباره برکناری فردی حرفی بزنم، اما وزارت ورزش و جوانان مسئول است تا بحران این تیم را حل کند و به همین دلیل است که مجلس به وضعیت باشگاه استقلال ورود کرده است.»

,

نعمتی خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال و پرسپولیس به حیات خلوت برخی‌ها تبدیل شده که می‌خواهند از قبل دولتی ماندن این دو باشگاه و با بودجه آن به سفر بروند و پاداش‌هایی را برای خود در نظر بگیرند.

,

وی افزود: من و تعداد دیگری از نمایندگان (حمیدرضا فولادگر، عبدالرضا عزیزی به همراه آقایان سجادی‌، کرد‌زنگنه و کفاشیان) در قالب کمیته‌ای در دوران سرپرستی آقای سیدرضا صالحی‌امیری در وزارت ورزش برای واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی داشتیم که با روی کار آمدن آقای گودرزی وزیر ورزش به عنوان وزیر ورزش این روند متوقف شد و تلاش‌ها بدون نتیجه باقی ماند.

,

«تماس‌هایی را هم با وزیر ورزش داشتم که به دلیل حضور وی در کشور ترکمنستان نتوانستم با وی صحبت کنم، پس از اتمام سفر وزیر با وی نیز در اینباره دیدار و گفت‌وگو خواهم کرد؛ همچنین بنا دارم در زمینه حل مشکل این ۲ باشگاه نامه‌ای به رئیس جمهوری بنویسم»

,

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس در پایان اظهار داشت: این دو باشگاه باید به اهلش یعنی مردم واگذار شود تا به شکل بهتری اداره شود و اداره روند فعلی در خصوص این دو باشگاه پایتخت معلوم نیست کار را به کجا برساند.

,

انتهای پیام/

,

فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه