اخبار داغ

نیاز مسکن مهر پردیس به ۲۵۰۰میلیارد تومان برای تامین خدمات

نیاز مسکن مهر پردیس به ۲۵۰۰میلیارد تومان برای تامین خدمات
مدیرعامل شرکت عمران پردیس از تهاتر زمین های در اختیار این شرکت برای تامین خدمات زیربنایی، آماده سازی و محوطه سازی پروژه های مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: امروز ۳۲۰۰ واحد مسکن مهر فاز ۸ و ۱۱ افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تسنیم، سعید غفوری اظهار کرد: از خرداد سال گذشته تا امروز بالغ بر 214 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل تهاتر زمین، اوراق خزانه اسلامی، یارانه مسکن مهر و منابع داخلی برای تامین خدمات زیربنایی، روبنایی، آماده سازی و محوطه سازی پروژه های مسکن مهر هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این که 20 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل تهاتر زمین به این مسئله اختصاص یافته است، افزود: از محل منابع داخلی شرکت 20 میلیارد و 600 میلیون تومان، یارانه مسکن مهر 43.4 میلیارد تومان و 130 میلیارد تومان اوراق خزانه اسلامی صرف امور زیربنایی و... شده است.

,

وی با یادآوری این که قبلا از محل یارانه مسکن مهر 35.6 میلیارد تومان و از محل تهاتر زمین 7.4 میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر هزینه شده بود، تصریح کرد: برای آماده سازی، محوطه سازی و خدمات زیربنایی و روبنایی پروزه های مسکن مهر در سال جاری 827 میلیارد تومان و برای سال آینده هزار و 757 میلیارد تومان نیاز است.

,

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به این که برای خدمات روبنایی هزار و 90 میلیارد تومان، پروژه های زیربنایی 400 میلیارد و آماده سازی و محوطه سازی هزار و 94 میلیارد تومان منابع مالی نیاز است، اظهار کرد: طی 16 ماه اخیر 13 هزار و 915 واحد مسکن مهر افتتاح شده که با احتساب افتتاح 7721 واحد در سال های گذشته بالغ بر 21 هزار و 636 واحد مسکن مهر پردیس تاکنون افتتاح شده است.

,

غفوری تاکید کرد: خوشبختانه دولت در طرح مسکن مهر به وظیفه خود عمل کرده  نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر تسریع روند تکمیل، افتتاح و تحویل واحدهای این طرح هستند.

,

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس، گفت: امروز 10 پروژه مسکن مهر (3200 واحد)، چند مرکز آموزشی و یک باب مسجد با حضور معاون وزیر راه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه