اخبار داغ

سعید قاسمی در تبریز:

مبارزه با داعشیان فرهنگی وطنی سخت تر از مبارزه با داعش در سوریه است

مبارزه با داعشیان فرهنگی وطنی سخت تر از مبارزه با داعش در سوریه است
سردار سعید قاسمی در مراسم رونمایی از مستند "آرتین بابا" با محوریت شهید مدافع حرم وحید نومی در تبریز گفت: مبارزه با داعشیان فرهنگی وطنی سخت تر از مبارزه با داعش در سوریه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ائل،سردار سعید قاسمی در مراسم رونمایی از مستند "آرتین بابا" با محوریت شهید مدافع حرم وحید نومی در تبریز با اشاره به ایثارگری های شهدا، گفت: متاسفانه شهدای قبل از پیروزی انقلاب فراموش شده اند و نقشی در کتب درسی بچه های ما در مدارس ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل,

برای جریان حاکم انحرافی کشور، برجام ۲ و کنسرت دغدغه است نه اربعین

, برای جریان حاکم انحرافی کشور، برجام ۲ و کنسرت دغدغه است نه اربعین, برای جریان حاکم انحرافی کشور، برجام ۲ و کنسرت دغدغه است نه اربعین,

وی ادامه داد:در مقطعی که جریان انحرافی حاکم مصر است تا از کتب درسی مدارس درس شهید فهمیده را حذف کند و دغدغه آنها اربعین نبوده بلکه اجرای کنسرت و اجرای سند برجام ۲ در قالب ۲۰۳۰ است؛ باید در برابر آن یک جریان انقلابی قوی شکل گیرد.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اصرار دولت به اجرای سند ۲۰۳۰ و ابراز تاسف از عدم موضع گیری قوی از سوی علما و بزرگان و قم نشینان، افزود: فقط ولی فقیه در برابر این سند سینه سپر کردند و دولت آن را فرمالیته کرد و هر چند شواهدی وجود دارد که آن را کنار نگذاشتنه اند.

,

چرا  از سیستم آموزشی ما  حججی ها و جنگجوها  بیرون نمی آید؟

, چرا  از سیستم آموزشی ما  حججی ها و جنگجوها  بیرون نمی آید؟, چرا  از سیستم آموزشی ما  حججی ها و جنگجوها  بیرون نمی آید؟,

وی ضمن ابراز تاسف از ادعای برخی افراد در مورد پول گرفتن های کلان مدافعان حرم، بیان داشت: هر کسی چنین ادعایی دارد بیاید و این پول را بدهیم تا او هم برود.

,

این فعال فرهنگی تاکید کرد: مبارزه کردن با داعشیان فرهنگی وطنی به مراتب از مبارزه با داعش در سوریه سخت تر و ارزشمند است.

,

برخورد آمریکا با برجام زورگویانه است

, برخورد آمریکا با برجام زورگویانه است, برخورد آمریکا با برجام زورگویانه است,

قاسمی با بیان اینکه شهدای ما تبلوری از عاشوراییان هستند؛ گفت: چرا از سیستم آموزشی و دانشگاهی ما مردانی همچون شهید حججی ها و شهید جنگجوها و احمدی روشن ها بیرون نمی آید و باید این موضوع به مطالبه تبدیل شود.

,

وی به بیانات رهبر انقلاب در خصوص برجام در دانشگاه علوم انتظامی، خاطر نشان کرد: امروز برخورد آمریکا با مذاکرات و برجام و نتیجه آن زورگویانه است.

,

انتهای یپام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه