اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

دفاع مقدسِ، جبهه مقاومت را شکل داد / کسانی که به آمریکا اعتماد می کنند در اشتباه استراتژیک هستند

دفاع مقدسِ، جبهه مقاومت را شکل داد / کسانی که به آمریکا اعتماد می کنند در اشتباه استراتژیک هستند
سردار سرتیپ پاسدار عزت الله جعفری در آیین رونمایی از فیلم مستند "آرتین بابا" با محوریت شهید مدافع حرم وحید نومی گلزار گفت: دفاع مقدسِ آن زمان، جبهه مقاومت امروز را شکل داد و کسانی که به آمریکا اعتماد می کنند؛ در اشتباه استراتژیک هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ائل،سردار سرتیپ پاسدار عزت الله جعفری در آیین رونمایی از فیلم مستند "آرتین بابا" با محوریت شهید مدافع حرم وحید نومی گلزار گفت: ما هنوز هم در جبهه مقاومت حنظله ها داریم؛ فرزندانی هستند که پدر شهیدشان را ندیدند و بعد از شهادت پدرشان متولد شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه دفاع مقدس، برگ زرینی از انقلاب اسلامی را رقم زد؛ افزود: دفاع مقدس ما در آن زمان، جبهه مقاومت امروز را شکل داد.

,

دفاع از اسلام، بسیجی و نظامی و کارمند و بازنشسته نمی شناسد

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به عظمت شهید مدافع حرم نومی، تصریح کرد: وحید نظامی نبود و در مالزی درس درس خوانده بود و بهترین شغل و امکانات را داشت اما در راه دفاع از حرم استوار بود؛ هر چند بقیه شهدایی مدافع حرم که نظامی هستند هم داوطلبانه به سوریه رفته اند.

,

وی تاکید کرد: دفاع از اسلام، بسیجی و نظامی و کارمند و بازنشسته نمی شناسد و امروز ما در برابر جبهه کفر ایستاده ایم و  امروز یک طرف این جبهه جهانی، ایران اسلامی با تمدن اسلامی و دیدگاه امام حسین(ع) است و طرف دیگر جبهه کفر هستند.

,

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اعتماد به آمریکا، بیان داشت: کسانی که به آمریکا اعتماد می کنند؛ در اشتباه استراتژیک هستند.

,

این رزمنده دفاع مقدس داعش را زایش آمریکا برشمرد و ادامه داد: گلوله هایی که به این رزمندگان می خورد همگی از واسطه آمریکا است.

,

دشمن از آرتین های آینده می ترسد نه از بمب هسته ای

,

وی افزود: آرتین ها سلاح بابایشان را بدست خواهند گرفت و لشکر امام زمان را تشکیل خواهند داد و دشمن از این می ترسد نه از بمب هسته ای که ادعای آن می کنند در حالی که ما آن را نداریم.

,

سردار جعفری ضمن اشاره به توصیه رهبر انقلاب در خصوص انقلابی بودن و انقلابی ماندن، تاکید کرد: انقلابی بودن باید در حوزه اقتصادی و فرهنگی و عدم اعتماد به آمریکا محقق شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه