اخبار داغ

گزارشی از بازار پوشاک مدارس؛

فروشندگان در حمایت از تولید ملی، از فروش اجناس خارجی خودداری کنند

فروشندگان در حمایت از تولید ملی، از فروش اجناس خارجی خودداری کنند
با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، تب خرید لوازم التحریر و پوشاک دانش آموزان در بازار کشورمان هم بالا می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس در کشورمان، بازار پوشاک، کیف و کفش و همچنین لوازم التحریر هم در کشور ما داغ می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

اما عمده این وسایل دانش آموزان کشور ما بجای اینکه از تولیدات داخلی باشد، از مبادی قاچاق و یا اجناس خارجی تامین می شود.

,

علی بامری یکی از فرشندگان پوشاک در گفتگو با خبرنگار دلگان پرس با بیان اینکه با نزدیک شدن به فصل مدارس بازار پوشاک هم رونق می گیرد، گفت: اما عمده وسایل پوشاک از اجناس خارجی است.

, دلگان پرس,

وی با بیان اینکه از تولیدات داخلی به خوبی حمایت نمی شود، اضافه کرد: دولت و مصرف کنندگان باید از پوشاک داخلی حمایت شود.

,

بامری ادامه داد: تولیدگان داخلی هم باید علاوه بر اینکه کیف با کیفیت تولید میکنند، باید از طرح های ایرانی و اسلامی استفاده کنند.

,

وی تصریح کرد: دولت باید از ورود اجناس و پوشاک قاچاق به بازار داخلی جلوگیری کند.

,

این فروشنده دلگانی بیان کرد: ورود پوشاک قاچاق به بازار داخلی موجب ورشکست شدن تولیدکنندگان ما و باعث نابودی صنعت داخلی خواهد شد.

,

علی بامری با تاکید بر اینکه فروشندگان پوشاک مدارس باید از فروش جنس خارجی و قاچاق خودداری کنند، خاطرنشان کرد: این کار آنها موجب حمایت از کالا و تولید داخل محسوب می شود.

,

محمد عبداللهی یکی از اولیای دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برای تهیه پوشاک مدارس دانش آموزان خودمان از تولیدات داخلی استفاده می کنیم.

, خبرنگار ما,

وی با بیان اینکه تولیدات داخلی باعث رونق اقتصاد کشورمان می شود، تصریح کرد: با خرید پوشاک داخلی، کارگران و تولیدکنندگان ایرانی بیکار نمی شوند.

,

محمد عبداللهی خاطرنشان کرد: بهترین حمایت از تولیدکنندگان داخلی این است که از خرید و فروش محصولات خارجی و قاچاق در بازار خودداری کنیم.

,

بر اساس آمارهای رسمی حجم مبادلات غیررسمی پوشاک در کشور 2.7 میلیارد دلار برآورد شده است که این مبلغ 9.5 درصد از حجم مبادلات غیررسمی و قاچاق را شامل می‌شود.

,

خبرنگار مجید بامری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه