اخبار داغ

فرمانده سپاه دهگلان خبر داد:

اجرای 65 ویژه برنامه دوران دفاع مقدس درشهرستان دهگلان

اجرای 65 ویژه برنامه دوران دفاع مقدس درشهرستان دهگلان
فرمانده سپاه دهگلان از اجرای 65 برنانه ویژه دوران دفاع مقدس دراین شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد رضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان در گفتگو با دهگلان شیدا؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس پاسداشت خونهایی است که در دوران جنگ تحمیلی برای حفظ کیان کشور ریخته شده و باید دستاوردهای ایام جنگ توسط آحاد مردم برای نسل جوان به خوبی تبیین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,




وی هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت های کسانی دانست که با حضور خود در صحنه جنگ زمینه آسایش امروز کشور را فراهم ساختند و با از خودگذشتگی جان خود را برای حفظ کیان کشور فدا کردند.


حیدری افزود: در عصر کنونی و با توجه به پیشرفت تکنولوژی، انتقال ارزش ها از طریق فضای مجازی بسیار تاثیرگذار است که این وظیفه خطیر بر عهده نخبگان، مطبوعات و رسانه ها و جوانان جامعه است و می بایست آرمان های دوران جنگ تحمیلی به خوبی در این فضا برای افراد تشریح شود.


 وی افزو: حضرت امام خمینی (ره) با تکیه بر اسلام و با پشتیبانی مردم در سال 57 این انقلاب اسلامی را که در واقع احیاگر انقلاب صدر اسلام بود به پیروز ی رساند.


فرمانده سپاه  دهگلان گفت: دستگاه‌های فرهنگی متولی باید با استفاده مناسب از امکانات خود بیش از پیش به احیا و جایگاه ارزش‌های دفاع مقدس بپردازند و با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی ذهن جوانان را با فرهنگ رشادت، ایستادگی و مقاومت آشنا کنند.

 

فرمانده سپاه شهرستان دهگلان با اشاره به جایگاه تاثیر برنامه‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه برای به تصویر کشیدن مبارزات و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نقش و تاثیر بزرگی دارند.

 

سرهنگ حیدری با اعلام آمادگی اقشار بسیج و سپاه در همکاری برای اجرای برنامه‌های دفاع مقدس اظهار داشت: امسال در هفته دفاع مقدس 65 ویژه برنامه برنامه‌ فرهنگی، هنری و ورزشی که 17 برنامه آن شاخص می باشد  با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان در سطح شهرستان اجرا می شود.


فرمانده سپاه گفت: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، غبار روبی و عطر افشانی مزارشهدا، برگزاری نمایشگاه با رویکرد آسیب های بومی در شهرستان، نشست شورای امر به معروف ونهی ازمنکر در نماز جمعه، شرکت بسیجیان سازمان یافته درنماز جمعه، برپایی ایستگاه سلامت با کمک هلال احمر و مرکز بهداشت، اعزام اکیپ پزشکی با کمک بسیج جامعه پزشکی به روستاهای محروم، برگزاری یادوراه شهدای آبروی محله و افتخار کوچه ها، تجلیل از فعالان امر به معروف ونهی ازمنکر، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، دیدار با امام جمعه، کوهپیمایی کارمندان ادارات درطول هفته، از برنامه شاخص این هفته  توسط سپاه دهگلان می باشد که با مشارکت همه دستگاهای  اجرایی  شهرستان برگزار می شود.


انتهای پیام/

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه