اخبار داغ

اولین همایش فعالان عرصه هیئت در استان همدان برگزار شد

اولین همایش فعالان عرصه هیئت در استان همدان برگزار شد
اولین همایش فعالان عرصه هیئات مذهبی استان همدان با حضور متولیان برنامه های مذهبی در این استان و اساتید کشوری به صورت دوره ای و کارگاهی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، اولین همایش فعالان عرصه هیئات مذهبی استان همدان دیروز 26شهریور با حضور متولیان برنامه های مذهبی در این استان و اساتید کشوری به صورت دوره ای و کارگاهی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

در ابتدای این همایش حاج مجتبی روشن روان مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان همدان با توجه به همبستگی و اتحاد نهاد ها وارگان های متولی مراسمات مذهبی در استان همدان اظهار داشت:خدا را شاکریم که بعد از گذشت چندین سال اتحاد بین متولیان برنامه های مذهبی در استان برقرار شد و امسال به لطف خداوند برنامه ای واحد با حضور کانون مداحان،بسیج مداحان،جامعه ایمانی مشعر و...جهت برنامه ریزی برنامه های مذهبی ماه محرم تشکیل دادیم.

,

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جبهه عظیم فرهنگی دشمنان علیه ارزش های دینی  افزود:امروزه دشمنان نظام با شکل دهی جبهه فرهنگی علیه این نظام در فکر ضربه زدن به ارزش های دینی  این نظام هستند و تنها راه مقابله با این جبهه هیئات مذهبی هستند.

,

روشن روان  هدف از برپایی از این همایش در استان را ایجاد جبهه ای متحد الهدف در استان و کشور دانست و اضافه داشت:یکی از اهداف مهم  جبهه  متحد مقابله با معضلات دینی و ضد دینی در جوامع است.

,

در ادامه این همایش سردار مهدی فرجی فرمانده تیپ 32انصارالحسین علیه السلام  استان همدان در خصوص  شرایط جنگ تحمیلی و جنگ سوریه گفت: متاسفانه بعضی از سینماگران ما جنگ را طوری دیگر جلوه می دهند در حالی که جنگ تلخ و شیرینی  را با هم دارد و جنگ بهترین بستر برای شور و نشاط رزمندگان است.

,

سردار مهدی فرجی استان همدان در خصوص وضعیت کشور سوریه تصریح کرد:الحمدالله امروز به همت نیروهای مقاومت و یاری خداوند 90درصد کشور سوریه آزاد شده است و من از شما می خواهم که در مراسمات امام حسین(ع)نیروهای مقاومت را دعا کنید تا مناطق آزاد شده حفظ شود.

,

وی با اشاره به شرایط پیش رو در سوریه برای نیروهای داعش ابراز امیدواری کرد:به همت و تلاش سربازان و نیروهای مقاومت تا پایان سال دنیا را از لوث وجود داعش  پاک خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به فتنه های پیش رو در کشور و کشورهای اطراف اظهار داشت:دشمنان این نظام با مطرح کردن موضوعات مختلف اعم از کردستان عراق و بحث همه پرسی و کوله بران در فکر

,

سردار فرجی با در خطاب  به اظهارات  برخی مسئولین در خصوص برداشتن سایه جنگ از سر کشور گفت:سایه جنگ را شما از سر این کشور برنداشتید اگر شما می توانستید سایه بیکاری و رکود را از سر این نظام بردارید سایه جنگ را هیچ موضوعی از سر این نظام کم نکرد بلکه فقط خون شهیدان و مواضع و اقتدار مقام معظم رهبری  از سر  این نظام برداشته است .

,

در بخش دیگر این برنامه حجت الاسلام سید حسن مومنی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اتفاقات افتاده در واقعه کربلا  بیان کرد:هر چه در کربلا ما می بینیم عزت و اقتدار و حماسه  وعاطفه و عشق است جوانان ما گول شیاطینی که با ایجاد شبهه در فکر کمرنگ کردن حماسه و اقتدار هستند را نخورند.

,

وی با اشاره به مشکلات فضای مجازی اضافه داشت:برای مقابله با آسیب های فضای مجازی در شرایط کنونی  روضه های خانگی را احیا کنید.

,

سید حسن مومنی  درک پیام های  امام حسین علیه السلام در عاشورا را لازم دانست و گفت:اگر ما امروز پیامدهای مهم عاشورا را درک نکرده باشیم  و به آن ها نپردازیم امام حسین علیه السلام دوباره شهید شده است.

,

حربه کمرنگ کردن پیام های امام حسین علیه السلام و کمرنگ کردن نور امام حسین (ع) در جامعه کار دشمنان اسلام است و بدانید که تا زمانی که سایه روضه های حسینی بر سر این نظام است احدی نمی تواند ریشه های این نظام را سست کند و از سایه همین روضه ها محسن حججی ها به دنیا خواهند آمد وحیات قلوب شیعیان عالم به وجود امام حسین علیه السلام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه