اخبار داغ

سخن جمعی از بازنشستگان همدانی:

استفاده جوانان از تجربیاتمان بسیار لذت بخش است

استفاده جوانان از تجربیاتمان بسیار لذت بخش است
باز نشستگان با دارا بودن دریایی از تجربه گنج بزرگی برای جوانان به حساب می آیند ، اما این قشر دچار بی انصافی های شده اند که نیاز است با دید بهتری به انها نگاه شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح الوند، بازنشستگان امروز که روزی  از جوانان کشور و آینده سازان بودند گرچه به از خدمت باز نشسته اند اما سرشار از تجربه های درخشانی هستند که هر کدام از آنها درسی برای جوانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند، ,

 

,

به بهانه شنیدن درد دل این قشر از جامع سری به پارک ارامگاه بوعلی سینای همدان که همیشه پاتوق بازنشستگان و پیر مردان این شهر می باشد زدم.

,

 

,

جمع صمیمی ای بود همگی حلقه زده بودند و در حال تعریف بودند از دوران جوانی و خاطراتشان برای همدیگر میگفتند من را به جمع خودشان راه دادند و به بیان دردل هایشان پرداختند.

,

 

,

* از حقوق و مزایایم راضی نیستم

,

اسماعیلی که کارمند بازنشسته آموزشگاه مفتح که در سال 84 بازنشسته شده است  از حقوق ومزایای کم خود ابراز گلایه مندی کرد و گفت: ان اقایی که هم اکنون جای من کار میکند سه برابر من حقوق میگیرد من که 21 سال در اموزشکده مفتح کار کردم معادل مدرک لیسانس 2 میلیون حقوق می گیرم.

,

 

,

, ,

 

,

این بازنشسته اظهار کرد: از این حقوقی که دارم ناراضی هستم ولی مال دنیا مثل اب شور میماند من انتهای خط قرار گرفتم باید من کار نکنم جوان بیاید جای من کار کند زیرا می خواهد تشکیل زندگی دهد.

,

 

,

 وی با بیان اینکه هیچ انتظاری از دولت ندارد گفت: از دولت هیچ انتظاری ندارم چون روزی هزار و یکی  به دنیا میاید هزارتا میمیرد آن یک دانه اضافه نسل من بوده چرا که  بمباران ،جبهه رفتن ،جنگ متعلق به من بوده و حقوق کم هم مال من هست بنده مرده متحرک هستم.

,

 

,

اسماعیلی  با بیان اینکه هیچ علاقه ای به اینکه مجدد بازنشسته هارا به کار گیرند گفت: غالبا جوانها بیکارند من نوعی باید بروم کنار و جوان باید بیاید جای من کار کند

,

 

,

جنتی دیگر بازنشسته ای بود که  شغلش  بخاری ساز بوده وی به بیان درد دلهای خود پرداخت و گفت: دیگر از سن من کار کردن گذشته است و فقط انتطار دارم که دولت جوانان را به کار گیرد.

,

 

,

, ,

 

,

این بازنشسته گفت: تسهیلاتی که به بنده ارائه میشود بسیار کم است اما باز هم راضی هستیم.

,

 

,

وی گفت: من تجربیات بسیار زیادی در زمینه های کارها عملی و فنی دارم و اگرلازم باشد این تجربیات را در اختیار جوانان قرار میدهم.

,

 

,

* اگر نیازباشد رایگان تجربیاتم را در اختیار جوانان میگذارم

,

در ادامه با دست پیمان که باز نسته بیمه تامین اجتماعی هست به گفتگو نشستم وی که از خدمات خوبی  که بیمه به انها ارائه میدهد بسیارراضی بود گفت: خدمات بسیار خوب است اما ما انتظار داریم برای فوتمان سریع  پول را بریزند و نگذارند زن و بچه زحمت بکشند.

,

 

,

, ,

 

,

 وی با بیان اینکه بسیار علاقه مند است تجربیاتش را در اختیار جوانان بگذارد گفت:  علاقه مندم  از لحاظ تجربه اگر یک موقعی نیاز بود رایگان در خدمت جوانان باشم.

,

 

,

*فرزندان بازنشستگان را جایگزین خودشان کنند

,

لطیفی دیگربازنشسته ای بود که با ابراز رضایتمندی از اینکه یک روز به نام تکریم بازنشستگان نام گرفته است گفت:بنده بازنشسته بانک سپه بودم و از تسهیلاتی که به من ارائه میشود بسیار راضی هستم.

,

 

,

, ,

 

,

وی که 17 سال است که  بازنشسته شده  به بیان انتظارات خود از دولت پرداخت و گفت: انتظارات بسیار زیاد است به طور مثال  دو فرزندم که دکتری عمران و دیگری مهندس برق دارد هر دو بیکار هستم  و انتظار دارم پس. از 30 سال که با صداقت کار کردم فرزندانم را جایگزین من نمایند.

,

 

,

وی خواستار به کار گیری جوانان در عرصه های مختلف شد و گفت: بنده به هیچ وجه مایل نیستم دوباره مشغول به کار شوم چرا که هر کس یک تاریخ مصرفی دارد و سی سال یعنی اخر این تاریخ ، چرا ممکن تجربیات بسیاربالایی داشته باشد اما دیگر از لحاظ فیزیکی نمی تواند کاری کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه