اخبار داغ

معاون آموزشی و نوآوری آموزش و پرورش کوهرنگ:

امسال ۶۵۰۰ دانش آموز سر کلاس می روند

امسال ۶۵۰۰  دانش آموز سر کلاس می روند
معاون آموزشی و نوآوری آموزش و پرورش کوهرنگ گفت: سال تحصیلی جدید حدود ۶۵۰۰ دانش آموز در کنار ۷۵۰ معلم در ۱۸۰ آموزشی سر کلاس می روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، صفر موسایی، معاون آموزشی و نوآوری آموزش و پرورش کوهرنگ در حاشیه در شورای اداری کوهرنگ با اشاره به اینکه بزرگترین رویداد فرهنگی بازگشایی مدارس کشور و استقبال از نوآموزان ورودی و دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی 96-97 می باشد بر ضرورت هماهنگی همه دستگاهها و نهادها و ارگان ها خصوصا ارگان های فرهنگی شهرستان جهت بسترسازی جهت مهر ماندگار تاکید کرد.

صفر موسایی گفت: در آخرین روز از فصل تابستان، زنگ شکوفه ها در مدارس نواخته می شود تا دانش آموزان کلاس اولی در کنار معلم و اولیا با محیط مدرسه آشنا شوند.
 
وی با اشاره به اجرای پروژه مهر در آستانه آغاز سال تحصیلی ادامه داد: اجرای این پروژه در مدارس شهرستان، کمک می کند تا ساماندهی فضای مدرسه و نیروی انسانی به بهترین شکل ممکن انجام شود تا اولیاء دانش آموز در اولین روز از مدرسه فرزندشان هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند.
 
موسایی به برگزاری مراسم زنگ مهر در مدارس اشاره کرد و افزود: یکم مهرماه همزمان با سراسر کشور، مراسم زنگ مهر با حضور فرماندار و سایر مسئولین نواخته می شود.
 
وی بیان داشت: سال تحصیلی جدید حدود 6500 دانش آموز در کنار 750 معلم در 180 آموزشی سر کلاس می روند.

معاون آموزشی آموزش پرورش کوهرنگ ضمن ارایه کامل فعالیت ها شورای آموزش و پرورش و مدیریت آموزش وپرورش در فرایند بازگشایی مدارس تاکید کرد: در ابتدای سال تحصیلی امسال جشن شکوفه ها و مراسم بازگشایی در تمام مدارس شهرستان اجرا خواهد شد که انتظار می رود هماهنگی لازم و همکاری کامل صورت گیرد.

وی گفت: برنامه های نمادین و خاصی در برخی مدارس با حضور مسولین شهرستان و استان اجرا خواهد شد.

صفر موسایی گفت: امید میرود مهر 96 با فعالیت های انجام گرفته در کلیه سطوح یکی از زیباترین روزه ها خاطر انگیز در اذهان دانش آموزان خواهد ماند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه