اخبار داغ

مربی البرزی نماینده ایران در کلاسهای دوستاره بوکس هندوستان شد

مربی البرزی نماینده ایران در کلاسهای دوستاره بوکس هندوستان شد
محمد حسین قنبر پور دبیر هیات بوکس استان البرز و مربی تیم هاسی بوکس استان البرز از تشکیل کلاس های بین المللی دو ستاره بوکس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین قنبر پور دبیر هیات بوکس استان البرز و مربی تیم هاسی بوکس استان البرز به خبرنگار کرج رسانه در خصوص برگزاری این کلاس ها گفت:قرار هست کلاس های دو ستاره بوکس در هندوستان برگزار شود و بدلیل اینکه این کلاس ها  از اهمیت بالایی برخوردار است خیلی کم برگزار می شود و دارای فیلترهایی است و اولین فیلتر این هست که در بین متقاضیانی که برای مسابقات بوکس ایران ثبت نام می شوند فقط ۱۵ نفر هستند که از بین این ۱۵ نفر اسامی ۷  نفر به فدراسیون جهانی  بوکس فرستاده و فقط ۳ نفر از ایران انتخاب می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

محمد حسین قنبر پور ادامه داد:این کلاس ها از چهارشنبه ۲۹ شهریور در یکی از شهرهای هندوستان برگزار می شود و به مدت یک هفته خواهد بود و در این کلاس ها ی بین المللی و در رنکینگ جهانی و المپیک ورزشکارانی که یک ستاره و یا دو ستاره هستند می توانند بعنوان مربی شرکت کنند و ما در ایران مربی دو ستاره فقط یک نفر را داریم.

,

وی در پایان افزود: در این کلاسها حدود ۴۵ شرکت کننده از تمام نقاط جهان حضور دارند و در این کلاس ها آخرین علوم، تکنیک و راهکارهای توسعه بوکس توسط مدرسان فدراسیون جهانی ” ایبا ”  به صورت عملی و تئوری به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

,

گفتنی است محمد حسین قنبرپور بعنوان تنها مربی از ایران در این کلاس ها شرکت دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه