اخبار داغ

نایب رئیس هیئت تکواندو:

بانوان ورزشکار بوکانی می توانند پیام اور شادی در بعد قهرمانی باشند

بانوان ورزشکار بوکانی می توانند پیام اور شادی در بعد قهرمانی باشند
در راستای حمایت و اشاعه ورزش به خصوص تکواندوی بانوان با روژین سلطانی نایب رئیس هیئت تکواندو که به موفقیت های قابل توجهی دست یافته است مصاحبه ای انجام داده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،ورزش های رزمی بویژه تکواندو طی چند سال گذشته توانسته اند جای خود را در میان دختران بوکانی باز کند تا این قشر از جوانان این شهرستان نیز بتوانند با درخشش در میادین مختلف حامی پیام شادی برای مردم و ورزش این شهر باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

پایگاه خبری کانی پرس نیز در راستای حمایت و اشاعه ورزش به خصوص تکواندوی بانوان با روژین سلطانی نایب رئیس هیئت تکواندو که به موفقیت های قابل توجهی دست یافته است مصاحبه ای انجام داده است، باشد که با معرفی این قهرمان بوکانی اندکی از رسالت رسانه ای خود را انجام داده باشیم.

,

 لطفا خودتان را معرفی کنید؟

,

روژین سلطانی هستیم، ۲۳ سال سن مدرک کارشناسی علوم تربیتی از دانشگاه پیام نور را دارم.

,

از چه سنی و چگونه وارد تکواندو شدید؟

,

بنده پیش از تکواندو در رشته تیس روی میز فعالیت می کردم ولی به خاطر علاقه وافری که به ورزشهای رزمی از جمله تکواندو داشتم در نهایت این ورزش را برای خودم انتخاب کردم و اکنون نیز مدت ۱۰ سال است به صورت حرفه ای در این رشته مشغول به فعالیت هستم.

,

چه کسانی مشوق شما بودند؟

,

برادرم هم موشق و هم استاد بنده در این رشته ورزشی بودند، وی خود ورزش رزمی کار می کرد و بسیاری از روزها من را با خود به باشگاه می برد و بعد از اتمام تمرین در خانه همانند یک استاد به من تمرین می داد.

,

تاکنون چه موفقیت هایی در ورزش تکواندو کسب کردید؟

,

کسب مدال های رنگین استانی از افتخارات بنده در این رشته مهیج رزمی بوده است.

,

هزینه های  ورزشی خود را چگونه تامین می کنید؟

,

بیشتر هزینه ها را خانواده ام تامین می کنند هر چند الان مدت چندین سال است که باشگاه تکواندو را برای بانوان بوکانی تاسیس کردم.

,

سختی های ورزش تکواندو چیست؟

,

خوب هر ورزشی برای خود سختی های خاص خودش رو دارد بویژه ورزش های رزمی همچون تکواندو آن هم در حوزه بانوان زیرا این رشته در منطقه ما بسیار نوپا و استقبال کننده خوبی هم دارد.

,

در حال حاضر چه کاری انجام می دهید؟

,

همچون که در جواب سئوالات قبل شما نیز اعلام کردم هم اکنون در حال آموزش به دختران تکواندو کار و علاقه مند به این رشته ورزشی در بوکان هستم و خوشبختانه هم اکنون نزدیک به ۴۰ نفر در حال آموزش های تکواندو هستند.

,

تا کنون شاگردان شما موفقیتی نیز در کسب مدال داشتند؟

,

سال گذشته تکواندو کاران خردسال آموزشگاه در مسابقات استانی موفق به کسب مدال های رنگینی همچون طلا و نقره شدند و امسال نیز ما شاهد درخشش این افراد در مسابقات استانی بودیم که جای بسی خوشحالی است.

,

به عنوان یک ورزشکار مدال آور وضعیت ورزش بانوان را در بوکان چگونه می بینید؟

,

با نگاهی به وضعیت گذشته و حال به واقع طی چند سال گذشته خوشبختانه شاهد تغییرات اساسی در ورزش بانوان بویژه حضور آنان در ورزش های قهرمانی بودیم هر چند این حضور انچنا که باید و شاید به علت های گوناوگون ملموس نبوده است

,

خوشبختانه اکنون در میان خانواده ها نگاهی ویژه به ورزش و سلامتی فرزندان می شود و همین مهم می تواند ورزش بانوان را در رشته های مختلف نیز دچار تحول کند.

,

 درخواست شما از مسئولین چیست؟

,

خواسته ما از مسئولین به تخصیص امکانات این رشته برمی گردد زیرا تکواندو نساز مبرم به سالن ( داریم) هگوی الکترونیکی و دیگر تجهیزات این مختص خود را دارد که امید است ریاست محترم اداره ورزش و جوانان بیش از گذشته ما را در تهییه این موارد یاری کنند تا شاهد افتخار آفرینی تکواندو کاران دختر بوکانی در رقابت های استانی و کشوری باشیم.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه