اخبار داغ

قصه گوی پارسآبادی برگزیده مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی

قصه گوی پارسآبادی برگزیده مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی
محسن وظیفه مربی فرهنگی مرکز یک پارس آباد برگزیده مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس آباد با اعلام این خبر گفت: بیستمین جشنواره قصه‌گویی کانون استان اردبیل با حضور قصه‌گویان منتخب در سه بخش قصه‌گویی، مقاله‌نویسی و داستان‌نویسی در 11 و 12 شهریورماه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

علی برادران افزود: از تعداد 54 قصه گوی شرکت کننده در بخش مربیان فرهنگی هنری و ادبی، 15 قصه گو، از تعداد 31 قصه گوی شرکت کننده در بخش نوجوان 4 قصه گو و همچنین از تعداد 20 قصه گوی شرکت کننده در بخش پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها، 3 نفر برگزیده شدند و به مرحله استانی راه پیدا کردند و به رقابت پرداختند.

,

وی گفت: در این جشنواره مربی فرهنگی مرکز یک شهرستان پارس آباد با دو قصه با عنوان های «دست های کوچک مهربانی» (بخش مسابقه) و «ب مثل برق» (سبک زندگی ایرانی اسلامی) شرکت کرد که در نهایت با رأی داوران جشنواره قصۀ «دست های کوچک مهربانی» بعنوان برگزیده معرفی شد و به مرحلۀ منطقه ای راه یافت.

,

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس آباد تصریح کرد:مرحله منطقه ای بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور قصه‌گویان برگزیده استان ‌های گیلان، زنجان، اردبیل، قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی آبان ماه امسال برگزار می شود.

,

گفتنی است، قصه "دست های کوچک مهربانی" توسط محسن وظیفه این مربی پارس آبادی به رشتۀ تحریر درآمده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه