اخبار داغ

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

جسر نادری حماسه بزرگ مقاومت مردمی/ اولین عملیات دفاع مقدس در اندیمشک انجام شد

جسر نادری حماسه بزرگ مقاومت مردمی/ اولین عملیات دفاع مقدس در اندیمشک انجام شد
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در جلسه هماهنگی یاد بود حماسه ۶ مهر اندیمشک گفت: جسر نادری حماسه بزرگ مقاومت مردمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان ،سرگرد پاسدار احسان کریمپور در جلسه هماهنگی یاد بود حماسه ۶ مهر اندیمشک که در سالن جلسات فرمانداری اندیمشک برگزار شد گفت: اولین عملیات جنگ تحمیلی در همین نقطه توسط برادران ارتشی ثبت شده است و از طرفی حماسه عظیم مردم در این نقطه رخ داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اندیمشک جوان,

وی با اشاره به  حماسه بزرگی که در جسر نادری رخ داد، گفت:  اینکه خرمشهر تصرف شد ، یک شهر سقوط کرد، اما اگر پل نادری سقوط می کرد ارتباط استان خوزستان با استانهای شمالی اش قطع می شد.

,

سرگرد پاسدار احسان کریمپور در ادامه افزود:  دشمن با عبور از پل نادری به نقشه خود که سقوط شهرهای اندیمشک ، شوش و دزفول در این منطقه بود نزدیکتر می شد و همین امر اندیمشک و پل نادری  را به کانون توجهات دشمن در سال‌های ابتدایی دفاع مقدس، تبدیل کرده بود.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در بخش دیگری گفت: در کتب مربوط به تاریخ جنگ اولین عملیات جنگ تحمیلی در همین نقطه توسط برادران ارتشی ثبت شده است و از طرفی حماسه عظیم مردم  و ارتش دوشادوش هم در این نقطه فراموش نشدنی است.

,

وی در ادامه افزود: برنامه ای که در این خصوص در ۶ مهر برگزار خواهد شد، یادواره ای است برای همه شهدای ۸ سال دفاع مقدس که در محور های عملیاتی فتح المبین وجسر نادری به فیض رفیع شهادت رسیده اند.

,

سرگرد کریمپور در ادامه با اشاره به اینکه ثبت جسر نادری بعنوان حماسه مقاومت مردمی از مطالبات مردم است،  افزود: مستندی در این خصوص ساخته شده که در سالهای گذشته از شبکه های مختلف پخش شده است و در آن جسر نادری را بعنوان حماسه مقاومت مردمی معرفی کرده ایم.

,

وی  گفت: خوزستان در نمایشگاهی که در تهران برگزار شد، نه با لباس  و موسیقی خاص بلکه  باید جنبه مجاهدت ها و ایثار و جانفشانی هایش به نمایش گذاشته شود و به این عنوان به مردم شناسانده شود ، خوزستان نماد مقاومت و هشت سال ایثار است ، شایسته است که خوزستان را با این نماد ها معرفی و ثبت کنیم.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به نقش مادران شهدا و زنان این خطه  در پشتیبانی از جنگ و رزمندگان،  افزود: این وظیفه خطیر و سنگینی است که امروز بعهده ماست اگر کوتاهی کنیم و این رشادت ها و حماسه ها را در تاریخ ثبت نکنیم در آینده ای نه چندان دور به فراموشی سپرده خواهند شد و این یک خیانت بزرگ است.

,

سرگرد پاسدار کریمپور با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اسلام گفت: در معرفی دفاع مقدس نباید دچار غفلت بشویم چون فرهنگ جعلی جایگزین خواهد شد.

,

وی در پایان از اصحاب رسانه خواست تا معرفی این حماسه بزرگ را در اولویت قرار داده و در این زمینه قلم فرسایی کنند.

,

 

,

dsc00265

, dsc00265,

dsc00272

, dsc00272,

img_0002

, img_0002,

img_0003

, img_0003,

img_0008

, img_0008,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه