اخبار داغ

خودکفایی دهیاری فشک فراهان در تولید مصالح محوطه‌سازی و فضای سبز/اشتغالزایی برای ۴ نفر از روستائیان

خودکفایی دهیاری فشک فراهان در تولید مصالح محوطه‌سازی و فضای سبز/اشتغالزایی برای ۴ نفر از روستائیان
دهیاری فشک فراهان در راستای اقتصاد مقاومتی و با استفاده از توان داخلی دهیاری، موفق به خودکفایی در تولید مصالح ایجاد محوطه‌سازی و فضای سبز شده و با این اقدام برای ۴ نفر از اهالی روستا نیز اشتغالزایی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ دهیاری ها با ورود به طرح های سرمایه گذاری و اشتغالزایی می توانند اقدامی موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

دهیاری ها با تکیه بر اعتبارات اشتغالزایی و با توجه به ظرفیت های موجود می توانند به سوی درآمدزایی حرکت کنند.

,

این نهاد محلی دوشادوش اهالی روستاها و همگام با سیاست‌های کلان حاکمیت می تواند نقش ارزنده‌ای در توسعه پایدار روستایی با محوریت اقتصاد مقاومتی ایفا کنند.

,

دهیاری دهستان فشک فراهان یکی از واحدهایی است که در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اقدام به احداث کارگاه ساخت مصالح محوطه ساز مکانیزه کرده است.

,

اشتغالزایی برای ۴ نفر با سرمایه ۴۰ میلیونی

, اشتغالزایی برای ۴ نفر با سرمایه ۴۰ میلیونی, اشتغالزایی برای ۴ نفر با سرمایه ۴۰ میلیونی,

روح الله فشکی فراهانی، دهیار روستای فشک در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر اقتصاد مقاومتی را به معنای خودکفایی و تکیه بر توانایی‌های داخلی دانست و گفت: حدود ۲ سال پیش با همکاری شورای اسلامی روستا با استفاده از امکانات دهیاری و مهارت‌ اهالی روستا، موفق به ایجاد کارگاه تولید جدول‌های سیمانی در دهستان فشک شدیم که علاوه بر مصارف داخلی قادر به فروش محصولات نیز هستیم.

, فراهان خبر,

وی افزود: برای راه اندازی کارگاه، دستگاه های مورد نیاز کارگاه شامل دستگاه جدول زنی مکانیکی، دستگاه بلوک زن مکانیکی، میکسر و انواع قالب ها و وسایل جانبی را با  اعتبار ۴۰ میلیون تومان تهیه کردیم.

,

, ,

فشکی اظهار کرد: با راه اندازی این کارگاه برای ۴ نفر از اهالی روستا اشتغالزایی شده است و چرخ زندگی این روستائیان با کار در این کارگاه می چرخد.

,

دهیار روستای فشک بیان کرد: در سال اول راه اندازی کارگاه، محصول تولید تولید شده را برای جدول گذاری معابر خود روستای فشک استفاده کردیم.

,

وی افزود: هم اکنون فروش محصول تولیدی را به دهیاری های همجوار و متقاضیان داریم که پیش بینی می کنیم با ادامه این روند طی چند ماه آینده هزینه خرید دستگاه های جدیدتر برای تولید دیگر محصولات را در این کارگاه تامین کنیم.

,

فشکی تصریح کرد: این کارگاه درآمدزایی خوبی برای دهیاری دارد و درآمدهای حاصل در فعالیت های عمرانی روستا هزینه می شود.

,

دهیار فشک گفت: بزودی کارگاه را به مکانی بزرگتر که در تملک دهیاری است، انتقال می دهیم تا فعالیت تولید را توسعه داده و در این کارگاه علاوه بر جدول، بلوک سیمانی هم تولید کنیم.

,

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت کشور از مشکلات اقتصادی است، افزود: عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، کشور را علیه هر گونه تهدید دشمنان بیمه  و فرصت مناسبی برای نقش آفرینی مردم و فعالان اقتصادی فراهم می‌کند.

,

, ,

, ,

, ,

 انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه