اخبار داغ

دادستان مشگین‌شهر:

دادگستری بدون تعارف با متخلفات بیت المال برخورد می کند/ سرمایه‌گذاران در چارچوب قانون مورد حمایت دادستانی است

دادگستری بدون تعارف با متخلفات بیت المال برخورد می کند/ سرمایه‌گذاران در چارچوب قانون مورد حمایت دادستانی است
دادستان مشگین‌شهر با تأکید بر صیانت از حقوق شهروندان و حفظ بیت المال گفت: دادستانی و مجموعه دادگستری شهرستان بدون هیچ تعارفی با متخلفات بیت المال برخورد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان مشگین‌شهر با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

در این جلسه میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین‌شهر با تأکید بر ارائه خدمات بهینه به مردم گفت: حفظ بیت المال و انجام وظایف ذاتی و قانونی از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی است.

,

 

,

وی افزود: با توجه به محدود بودن منابع آبی در این شهرستان طبق آمارهای موجود متأسفانه با در نظرگرفتن سرانه آب مصرفی 150 لیتر برثانیه برای هرشهروند متاسفانه در سطح شهر شاهد هدر رفت منابع آبی شدید در شهر هستیم که بیانگر پرت شدید و استفاده غیرمجاز از منابع آبی است.

,

 

,

وی با تأکید بر اطلاع رسانی و آموزش های عمومی مبنی بر تغییرالگوی مصرف و جلوگیری از مصرف بی رویه آب، از دستگاه‌های مرتبط با موضوع  خواست تا با شدت بیشتر و استفاده از ظرفیت های قانونی از انشعابات غیرمجازجلوگیری و برخورد قانونی کنند.

,

 

,

رحیمی‌زاد همچنین با اشاره به ظرفیت قانونی ادارات افزود: ادارات نباید با موارد تخلف با تسامح و تساهل برخورد داشته باشند.

,

 

,

جعفر رحیم‌نیا دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان با تأکید بر صیانت از حقوق شهروندان و حفظ بیت المال و حمایت ازعملکرد قانونی ادارات گفت: دادستانی و مجموعه دادگستری شهرستان بدون هیچ تعارفی با متخلفات بیت المال برخورد می کند.

,

 

,

رحیم نیا با اشاره به لایحه قانونی رفع تصرفات آب و برق گفت: دراین لایحه قانونی وظایف ادارات مرتبط با موضوع بصورت شفاف و روشن مشخص شده و دستگاه‌های خدمات رسان موظف هستند با انشعابات غیرمجاز برخورد قاطع کنند.

,

 

,

دادستان مشگین‌شهر با اعلام حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و اشتغال آفرینی و رونق بخش اقتصادی گفت: هرگونه فعالیت و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اگر در چارچوب قانون باشد مورد حمایت دادستانی خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه