اخبار داغ

امام جمعه کوثرمطرح کرد:

نقشه شوم وهابیت و بهائیت برای انحراف در محرم حسینی

نقشه شوم وهابیت و بهائیت برای انحراف در محرم حسینی
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر، گفت: دشمن امروزه با هدف قرار دادن دین و مذهب و با ورود به مسئله فرهنگ و تربیت ایرانیان جنگ را آغاز کرده است، باید مراقب نقشه شوم و منحرف آنها در عزاداری سرور و سالار شهیدان باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت الاسلام والمسلمین بیگی در گفتگو با کوثرخبر ضمن تاکید به برگزاری باشکوه تر مراسمات مذهبی و دینی اظهار کرد: دشمن اینک با ترویج روابط جنسی فامیلی و خانوادگی به جنگ با آرمان های اسلام و انقلاب برخاسته و با تدارک انحرافات خصمانه در فضای مجازی به دنبال تخریب چهره اسلام و تضعیف پایه های استوار خانواده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی ادامه داد: هم اکنون مسئله فرهنگ که تاکید موکد از سوی رهبر انقلاب است می بایست از طرق متعدد و با برگزاری برنامه هایی با محوریت مساجد و پایگاههای بسیج مورد توجه قرار گیرد، رصالت اصلی ارگان ها و نهاد های انقلابی حفظ اهداف اسلام و هدفمند سازی فرهنگ انقلابی است.

,

خطیب جمعه کوثر افزود:  وهابیت، بهایئت و دیگر دشمنان ایران اسلامی امروزه با هدف قرار دادن دین و مذهب و با ورود به مسئله فرهنگ و تربیت ایرانیان جنگ را آغاز کرده اند، باید مراقب نقشه شوم و منحرف آنها در اعمال روز مره خود باشیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین بیگی با اشاره به عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: در آستانه ماه محرم هستیم، مداحان، هیات امنای مساجد، هیات ها، تکاها و دیگر مسئولان فرهنگی که در این خصوص فعال هستند توجه داشته باشند که آسیب را شناسایی کرده و نگذارند اصل عزاداری به سوی انحراف و خرافات سوق پیدا کند.

,

پدر معنوی شهرستان کوثر اضافه کرد: دشمنان با توزیع شال و پیراهن سیاه در آستانه محرم آن هم با معنی و مفهومی غیر اسلامی خواهان تغییر افکار و اذهان مردم به واقعه کربلا و شخص امام حسین(ع) هستند، بدخواهان اسلام تعبیر دیگری از واقعه عاشورا و اصل هدف امام حسین(ع) را در شبکه های اجتماعی و ... ارائه می دهند، باید مراقب این ترفند به ظاهر مجذوب ولی در باطن مخرب دشمن باشیم.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر در پایان تصریح کرد: مردم و مسئولان توجه کنند با برنامه های مسجد محور شور و شعور 8 سال دفاع مقدس را همچنان در مساجد احیا کنند، مساجد را در راس امور قرار دهند و نماز جمعه را رکن اصلی اعمال خود انتخاب کنند، در غیر این صورت و با از دست دادن هویت مساجد در عین حال همه چیز را از دست داده ایم.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه