اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی:

دشمن به دنبال استحاله باورها و تضعیف پایه‌های اقتدار نظام اسلامی/خانواده سنگ بنای جوامع انسانی است

دشمن به دنبال استحاله باورها و تضعیف پایه‌های اقتدار نظام اسلامی/خانواده سنگ بنای جوامع انسانی است
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: مهم ترین برنامه های دشمن در ایجاد گسست در جامعه، ترویج تفکر فاصله گرفتن از مذهب و ارزش‌های دینی و نیز کم توجهی یا بی توجهی به آن است که بایستی با آگاهی و بصیرت افزایی نسبت به آن هوشیار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ سردار کیومرث عزیزی در مراسم تجلیل از خانواده کارکنان پلیس شهرستان کمیجان، خانواده را سنگ بنای جوامع انسانی دانست و گفت: تلاش برای استحکام خانواده و سلامت آن، زمینه سلامت و سعادت عمومی را فراهم می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

سردار عزیزی منشاء اصلی آسیب‌های خانواده را خدشه‌دار شدن روابط سالم اعضای خانواده با یکدیگر دانست و تصریح کرد: به دلیل جایگاه مهمی که آرامش و رضایتمندی از زندگی خانوادگی در تکامل معنوی انسان دارد، علاوه بر آموزه‌ها و سفارش‌های فراوان دین اسلام در این رابطه، همواره در کلام بزرگان دین از آسیب‌ها و عللی که کیان خانواده و آرامش آن را بر هم می زند، سخن گفته شده است.

,

برنامه ریزی گسترده دشمن در کم ارزش کردن عفت و پاکدامنی در جوامع اسلامی

, برنامه ریزی گسترده دشمن در کم ارزش کردن عفت و پاکدامنی در جوامع اسلامی, برنامه ریزی گسترده دشمن در کم ارزش کردن عفت و پاکدامنی در جوامع اسلامی,

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به برنامه ریزی گسترده دشمن در کم ارزش کردن عفت و پاکدامنی در جوامع اسلامی، تصریح کرد: عفت و پاکدامنی از برجسته ترین کمالات انسان و از برترین ارزش هایی است که در آموزه هایی دینی ما به ویژه قرآن کریم بر آن تاکید فراوان شده است.

,

, ,

 

,

برنامه دشمن؛ ترویج تفکر فاصله گرفتن از مذهب و ارزش های دینی

, برنامه دشمن؛ ترویج تفکر فاصله گرفتن از مذهب و ارزش های دینی , برنامه دشمن؛ ترویج تفکر فاصله گرفتن از مذهب و ارزش های دینی,

سردار عزیزی تقویت ارزش های دینی و اسلامی را موثرترین عامل تحکیم بنیان خانواده دانست و بیان کرد: از مهم ترین برنامه های دشمن در ایجاد گسست در جوامع، ترویج تفکر فاصله گرفتن از مذهب و ارزش های دینی و نیز کم توجهی یا بی توجهی به آن است که بایستی با آگاهی و بصیرت افزایی نسبت به آن هوشیار بود.

,

وی در ادامه افزود: باید در برابر تهاجمات فرهنگی به مقوله شناخت صحیح از جنگ نرم و شناسایی ارکان آن به عنوان نقطه آغازین و ضروری در هر برنامه‌ریزی توجه داشت.

,

نقش مهم خانواده های کارکنان نیروی انتظامی در موفقیت ماموریت ها

, نقش مهم خانواده های کارکنان نیروی انتظامی در موفقیت ماموریت ها, نقش مهم خانواده های کارکنان نیروی انتظامی در موفقیت ماموریت ها,

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به نقش همسران و خانواده کارکنان انتظامی در موفقیت ماموریت های سخت نیروی انتظامی، گفت: موفقیت یک زن یا مرد، در گرو همکاری‌، همیاری‌، حمایت و پشتیبانی همسرش ممکن می‌شود، و توفیقات کارکنان نیروی انتظامی در خدمت رسانی شبانه روزی و بی منت به شهروندان در سایه حمایت های یک همسر حامی‌، وفادار و فداکار تحقق می یابد که از تلاش‌ها، فعالیت‌ها و تصمیم‌های او به نحو احسن و با تمام توان حمایت می‌کند.

,

وی تصریح کرد: کار، فعالیت‌، تلاش مستمر، ریسک‌، تصمیم‌گیری‌، ایده‌پردازی و… بدون پشتیبانی خانواده و همسر، فقط و فقط با شکست مواجه خواهد شد. در طول تاریخ، زنان و مردان بزرگ همسران فداکاری داشته‌اند که همراه با آنان سختی‌ها، مشکلات‌ و گرفتاری‌ها را تحمل کرده و طعم تلخ پیروزی را چشیده‌اند.

,

سردار عزیزی تصریح کرد: پلیس به صورت شبانه روزی در سطح جامعه حضوری فعال دارد تا مردم عزیز ما در کمال صحت و آرامش بتواند به انجام امور خود بپردازند که با تلاش همسران و فرزندان شما در مجموعه پلیس استان، ما امروز شاهد بازخورد مثبت این موضوع در سطح جامعه هستیم.

,

اهداف پلیس؛ مردم مداری و جامعه محوری

, اهداف پلیس؛ مردم مداری و جامعه محوری, اهداف پلیس؛ مردم مداری و جامعه محوری,

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: همواره اهداف پیش بینی شده پلیس بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و با محوریت مردم مداری و جامعه محوری برنامه ریزی شده تا نیروی انتظامی به عنوان نماد حکومت و مظهر اقتدار ملی، بتواند در تامین امنیت عمومی، به بهترین شکل ماموریت‌های خود را اجرایی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه